حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید انیمیشنی

اگر کنکوری هستید یا فردی از عزیزانتان قرار است در سال های پیش رو در کنکور شرکت کند با استفاده از خواندن این مقاله می‌توانید مسیر کنکور را به آسان ترین شکل ممکن طی کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسیر کنکور، مسیری پر پیچ و خم که برای رسیدن به انتهای مقصد باید زمانی حدود 9 ماه را صرف مطالعه کرد. اما از راه های میانبر می‌توان این این زمان را به نصف کاهش داد و حتی کمتر! پس اگر کنکوری هستید یا فردی از عزیزانتان قرار است در سال های پیش رو در کنکور شرکت کند با استفاده از خواندن این مقاله می‌توانید مسیر کنکور را به آسان ترین شکل ممکن طی کنید. اما این 4 ماه چگونه امکان پذیر است؟

حرف آخر چگونه آموزش کنکور را متحول کرد؟

حرف آخر با بهره گیری از قابلیت نیمکره راست مغز از سال 1390 روش های جدیدی را مبتنی بر انیمیشن در ایران برای آموزش دروس پایه گذاری کرد. تمام مطالب تصویری توسط نیمکره راست مغز پردازش می شود و همین موضوع باعث ماندگاری مطالب در ذهن می شود. اگر از شما در مورد یک فیلم سینمایی که سال گذشته سوال کنیم حتما قسمت هایی از آن فیلم را با جزئیات برای ما تعریف می کنید. این همان قابلیتی است که در موردش صحبت کردیم. از درس دین و زندگی بگیرید تا زیست شناسی همه و همه با جدیدترین تکنولوژی آموزشی با استفاده از تصویر و انیمیشن توسط موسسه حرف اخر آموزش داده می شود.

اما این نوع آموزش چه فایده ای دارد؟ چرا به این روش می توان اتکا کرد؟ اولین دلیل، به یادسپاری مطالب در حافظه بلند مدت شماست که امکان فراموشی مطلب را به حداقل می رساند. از هر رتبه برتری بپرسید قطعا یکی از رموز موفقیتش را «مرور درس ها و تکرار» می داند. در حرف آخر حجم آموزش ها بسیار کم شده به عبارتی مطلبی که قرار بود شما در 9 ماه مطالعه کنید حالا در کمتر از یک ماه می توانید بدون فراموشی آن را فرا بگیرید و در کنارش کلی تست هم حل کنید. بهترین مثال برای این نوع از آموزش، درس دین و زندگی می باشد که شما می توانید با مطالعه این مجموعه، 500 صفحه متن کتاب درسی را در عرض کمتر از یک هفته با انیمیشن و تصویرسازی و بدون فراموشی یاد بگیرید و مهمتر از همه به درصد بالای 90 و حتی 100 بیندیشید. کافیست به سایت مرکزی حرف آخر با آدرس harfeakharpub.com مراجعه کنید و ویدیوی نفراتی که با این روش صد زده اند را ببینید.

برنامه 1000 ساعته حرف آخر و رسیدن به پزشکی و بهترین رشته ها

1000 ساعت یعنی چه؟ اگر داوطلبی به صورت میانگین هر روز 10 ساعت از این برنامه را مطالعه کنید در عرض 100 روز یعنی سه ماه و ده روز می تواند تمام دروس خود را به روش حرف آخر مطالعه کنید آن هم با چیزی نزدیک به 7000 تست. در این بین 20 روز هم جبرانی برای داوطلب قرار داده شده تا در صورت بروز مشکل در اجرای برنامه بتواند عقب افتادگی را جبران کند.

در این برنامه علاوه بر آموزش یک منبع کامل برای آزمون هم در اختیار شما با عنوان 20 آزمون جامع قرار می گیرد. از طرفی یک برنامه ریزی قطاری و حجمی هم روی پکیج ها قرار داده شده و مشاوره هر درس توسط استاد مربوط به آن درس انجام می گیرد و نیاز شما را به هر گونه منبع از بین می برد. مهمترین ویژگی این برنامه تعداد مرور درس ها تا کنکور می باشد. اگر این مجموعه را تابستان خریداری کنید می توانید تا روز کنکور بیش از 7 بار درس ها را دوره کنید و برای هر آزمونی آماده شوید.

حرف آخر آموزش با تکنولوژی جدید انیمیشنی

برنامه هزار ساعته حرف آخر برای همه داوطلبین با هر سطحی قابل استفاده است و البته قبل از تهیه این مجموعه با مشاورین ارشد موسسه هم می توانید صحبت کنید.

02166576182

02166566623

02166576371

چرا حرف آخر؟

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد محتوای آموزشی خود را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید. نام این مجموعه 5 روز با حرف آخر می باشد.

021-66576182

021-66576371

021-66566623

حرف آخر با الگو و نقشه راه کار می کند. شما به جای یادگرفتن هزاران تکنیک و فرمول، با الگوها تست ها را حل می کنید. با یک الگو تعداد زیادی تست را می شود حل کرد. الگو شاه کلید است.

سایت مرکزی حرف آخر : https://harfeakharpub.com

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار