ماجرای اخذ وام شخصی در فدراسیون بوکس

در حاشیه مجمع عمومی بوکس به اخذ وام شخصی توسط یکی از کارمندان سابق این فدراسیون پرداخته شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بوکس امروز به صورت وبینار برگزار شد. از جمله موضوعاتی که در این مجمع درباره آن بحث شد اخذ وام ۲۵ میلیون تومانی شخصی در فدراسیون بوکس بود.  

سال گذشته فدراسیون بوکس مبلغی را جهت دریافت وام در یکی از بانک‌های خصوصی به عنوان سپرده می‌گذارد. طبق تعاملی که فدراسیون با این بانک داشت، قرار بود تسهیلاتی به کارمندان فدراسیون بوکس ارائه داده شود.

طبق گفته ثوری رئیس فدراسیون بوکس،  کلانتری (دبیر سابق فدراسیون) وام شخصی با ضمانت فدراسیون از بانک خصوصی دریافت کرده و بخشی از این مبلغ را پس از گذشت حدود یک سال هنوز پرداخت نکرده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد که مبلغ اخذ وام ۲۰ میلیون تومان بوده است و کلانتری دبیر سابق فدراسیون بلافاصله پس از بیرون آمدن از فدراسیون بوکس کل مبلغ را به بانک پرداخت می‌کند.  بانک مورد نظر قرار بود تهسیلاتی را به کارمندان فدراسیون ارائه کند و من هم از این بانک خصوصی وام دریافت کرده ام.

این در حالی است که فدراسیون بوکس، مبلغ این وام را ۲۵ میلیون تومان اعلام کرده و گفته است که هنوز بخشی از اقساط این وام از سوی کلانتری به بانک پرداخت نشده است. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار