تخصیص تنها۳۰ درصد از اعتبارات۴۰ میلیاردی به هشترود

فرماندار هشترود ،گفت:تنها ۳۰ درصد از اعتبار ۴۰ میلیاردی به هشترود اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود گفت: اعتبارات سال گذشته شهرستان هشترود نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بود، اما فقط ۳۰ درصد از آن اختصاص یافت.

او افزود: از ۳۰ درصد مبلغ اختصاص یافته به هشترود در سال گذشته که در حدود ۱۲ و نیم میلیارد تومان بود، مبلغ دو و نیم میلیارد تومان نقد و مابقی به صورت اوراق مدت دار چندین ساله بود.

او  افزود: میزان اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان هشترود نیز در سال جاری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های اولویت دار، هفت میلیارد تومان مختص پروژه‌های نیمه تمام و هشت میلیارد تومان نیز برای سایر پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

فرماندارهشترود  در خصوص پروژه ساماندهی مسکن مهر این شهرستان نیز گفت: با تلاش شبانه روزی شهرداری هشترود پروژه ساماندهی مسکن مهر در حال تکمیل و ورودی شهر نیز از طرف روستای خورجستان در حال بهسازی است که اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی بوده و از بخش اعتبارات کمیته برنامه ریزی نیست.

 گفتنی است در پایان این جلسه با حکم استاندار آذربایجان شرقی داود عباسی‌اصل بخشدار سابق نظرکهریز تکریم و سعید سیفی بعنوان بخشدار جدید معرفی شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.