هنرواره عاشورایی ،کرمان را مزین خواهد کرد

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: آثار برگزیده هنرواره عاشورایی کرمان بعد از داوری، در دهه اول محرم امسال در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدجواد میرحسینی، مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: دومین هنرواره عاشورایی کرمان با موضوع ایده یابی با تدریس مجتبی مجلسی از اساتید برجسته گرافیک کشور در مدرسه مجازی فرهنگ و هنر برگزار شد.

او افزود: در این کارگاه که به مدت سه روز و طی سه جلسه دو ساعته در مدرسه مجازی فرهنگ و هنر برگزار شد، به مباحثی همچون ایده یابی، تکنیک‌های اجرا و دیزاین پرداخته شد.

میرحسینی بیان کرد: مرحله اجرا و کامپوزیت نهایی این هنرواره با حضور استاد حامد مغروری با توجه به شرایط مناسب برگزاری، طی هفته‌های آینده به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

میرحسینی تصریح کرد: از آثار برگزیده در این هنرواره بعد از داوری هیئت داوران، طی مراسمی قدردانی و در دهه اول محرم امسال در فضای بصری شهر کرمان به نمایش در خواهد آمد.

پیش از این قرار بود دومین هنرواره عاشورایی کرمان از ۱۸ تا ۲۰ تیرماه با حضور مجتبی مجلسی و حامد مغروری از اساتید برجسته گرافیک کشور در کرمان برگزار شود که در پی شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت هشدار و لزوم حفظ سلامتی هنرمندان به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار