ساخت دو پارک بزرگ در منطقه سه کرمان

شهردار منطقه سه کرمان از ساخت دو پارک بزرگ با وسعت بیش از ۳ هکتار خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رامین امیر مداح شهردار منطقه سه کرمان امروز ، از ساخت دو پارک بزرگ در منطقه سه شهر کرمان خبر داد و گفت: یکی از این پارک‌ها در ابتدای جاده هفت‌باغ با بیش از دو هکتار وسعت، در حال ساخت است.

او به متراژ بالای بوستان‌ها و پارک‌های در حال ساخت در منطقه سه کرمان اشاره کرد و افزود: از سال ۹۸ تاکنون، ساخت بوستان‌ها و پارک‌هایی با وسعت بالا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

او با بیان اینکه فضای‌های سبز در منطقه سه کرمان به دو دسته فضای سبز محله‌ای و فضای سبز بزرگ‌ مقیاس تقسیم می‌شود، بیان داشت: اغلب پارک‌های منطقه سه بیش از ۱۰۰۰ مترمربع وسعت دارند.

امیر مداح، افزود: بوستان معرفت با یک هکتار وسعت در خیابان معرفت در شهرک مطهری، پارک بزرگ ابتدای جاده هفت‌باغ با بیش از دو هکتار و پارک کودک که نزدیک به یک هکتار وسعت دارد، ازجمله پارک‌های مقیاس‌بزرگ شهر کرمان هستند که ساخت آن‌ها در سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه سه کرمان با اشاره پویش افتتاح شهرداری کرمان با شعار هر هفته یک افتتاح، گفت: امیدواریم این پویش با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تا پایان سال ادامه یابد و شهرداری منطقه سه نیز پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه را تکمیل کرده و به شهروندان تقدیم کند.

او افزود: ساخت پارک بزرگ ابتدای جاده هفت‌باغ که طراحی ویژه‌ای دارد و المان‌های خاصی برای آن در نظر گرفته شده، آغاز شده و به احتمال زیاد اواخر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او اظهار داشت: با توجه به انتخاب کرمان به‌عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک و دستور شهردار کرمان در خصوص ساخت پارک‌های کودک در مناطق پنج‌گانه، این مهم در منطقه سه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

امیرمداح از جانمایی پارک کودک در شهرک شهید مطهری خبر داد و گفت: طراحی و امکانات این پارک، ویژه کودکان است.

او با اشاره به بهره‌برداری از بوستان‌های سراج و معلم و پروژه‌های بهسازی شده میدان رسالت و رفوژ ابوذر جنوبی و باقدرت، گفت: بوستان معلم نیز که برای مردم خاطره‌انگیز بود، با طراحی و امکانات به‌روز بازسازی شد.

امیرمداح افزود: میدان رسالت نیز که سال‌ها بازسازی نشده بود، بهسازی و زیباسازی شد.

شهردار منطقه سه کرمان، بیان کرد: خوشبختانه با بهسازی میدان رسالت و بوستان معلم، شاهد بازخورد مطلوبی ازسوی مردم بودیم و امیدوارم اقدامات دیگر نیز مورد رضایت مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شورای شهر ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.