انتشار اخبار کذب برای بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی

امام جمعه خرمشهر گفت: شیوه دشمن در جنگ نرم، انتشار اخبار کذب برای بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این شرایط ما باید بسیار هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد، با اشاره به هجمه های روانی و رسانه ای دشمنان به اذهان عمومی کشور، گفت: بدخواهان جمهوری اسلامی، از شخصیت های مجازی خود برای دلسرد کردن مردم استفاده می کنند و جای تاسف است که گاهی چهره های مطرح کشور برای شهرت طلبی با آنان هم دست می شوند .

 او ادامه داد: شیوه دشمن در جنگ نرم،  انتشار اخبار کذب برای بدبینی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این شرایط ما باید بسیار هوشیار باشیم چرا که دشمن به دنبال موج سواری بر مطالبات مردم است.

حجت الاسلام عادل پور افزود: دشمنان همواره درپی شکاف افکنی در جامعه از طریق ایجاد ناهنجاری، برای تحریک دلسوزان انقلاب هستند، و این مسئله ضرورت هوشیاری و اتحاد ما را یادآوری میکند.

او گریزی به اقدامات شورای اسلامی خرمشهر زد و اظهار داشت: ما شورای اسلامی را  مسئول تمام اقدامات شهرداری میدانیم و این شورا می بایستی پاسخگوی مردم باشد.

 امام جمعه خرمشهر خطاب به شهردار جدید گفت: توجه به قانون، تلاش در حفظ بیت المال، شایسته سالاری در انتصابات و همچنین پرهیز جناح بازی، سیاسی گرایی و سهم خواهی باید در اولویت های سکاندار شهرداری باشد.

 محمد جواد عادلپور با اشاره به حواشی انتصاب مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این اداره یک مرکز فرهنگی و سرنوشت ساز است، مدیر آن  نیز باید یک فرد کارآمد و با کارنامه درخشان باشد، چرا که از نظر علمی آموزش و پرورش خرمشهر در بین ۴۰ منطقه، رتبه ۳۱ را به خود اختصاص داده و این شایسته جامعه فرهنگی ما نیست.

او در ادامه  افزود: میزان مصرف برق در استان خوزستان به اوج خود رسیده و صرفه جویی در مصرف برق را فقط مختص مردم نیست، ادارات نیز  باید مدیریت مصرف را، رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه خرمشهراظهار داشت: مردم جزیره مینو با کمبود آب مواجه هستند، و منشاء این مشکل پروژه های نیمه اتمام است که باید مسئولان مربوطه سریعا با این مسئله ورود کنند.

او ادامه داد: انسداد برخی مسیرها در سطح شهر حاکی از نداشتن مطالعه درست در شورای ترافیک خرمشهر بوده و موجب بروز مشکلاتی در رفت و آمد مردم شده است. که از متولیان امر، رسیدگی و حل مشکل را خواستاریم.

امام جمعه خرمشهر همچنین، سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس انقلاب اسلامی، در ۵ مرداد را رویدادی مهم برای جامعه عبادی کشور دانست و بر گرامیداشت آن به عنوان یک تحول بزرگ در مبارزه با هجمه های فرهنگی، تاکید کرد.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.