صداوسیمای بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه هشدار کرونایی منتشر کرد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با گذشت پنج ماه از شیوع ویروس کرونا، هشدار‌های کرونایی صدا و سیمای مرکز بوشهر از مرز صد هزار دقیقه گذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: از صد هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی، که با موضوع کرونا در گستره استانی، ملی و فراملی پخش شده است، ۵۱ هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های رادیویی و رادیونما، ۳۳هزار دقیقه در حوزه برنامه‌های تلویزیونی و سامانه زیرنویس، ۱۴ هزار دقیقه در حوزه‌های خبر و اطلاع‌رسانی و دو هزار دقیقه در حوزه فضای مجازی  است.


بیشتر بخوانید


او، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم سلامت و ایثارگری کارکنان بهداشت و درمان و طلب مغفرت برای درگذشتگان ویروس کرونا، افزود: صداوسیمای مرکز بوشهر برای ثبت این وقایع چهار مستند تلویزیونی که دو مستند ساخته شده و دو مستند دیگر در دست تولید است، و ده‌ها مستند رادیویی، خبری، فضای مجازی و ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی "«ساعت سلامت» تدارک دیده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر ادامه داد: سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه و کمک‌رسانی مردم نوعدوست استان، به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین المللی پخش شده است.

ناظر بیان کرد: در پنج ماه شیوع کرونا مصوبات بیش از پنجاه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای طرح و برنامه و هیات‌های اندیشه ورز استانی تبدیل به برنامه شده که اطلاع‌رسانی، آموزش، امید آفرینی، شادی و نشاط محور آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.