انعقاد ۲۵۵ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در شهرک‌های صنعتی نی ریز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ایجاد ۳ شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان نی ریز، گفت: در حال حاضر با ۲۲۵  سرمایه گذار در این شهرک‌های صنعتی قرارداد منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی پس از بازدید از ناحیه ده فاضل نی ریز در جلسه با فرماندار شهرستان افزود: ظرفیت واگذاری زمین در شهرک صنعتی سنگ به پایان رسیده و ناحیه صنعتی ده فاضل نیز بخش عمده‌ای از اراضی آن واگذار و شهرک صنعتی غدیرگه نیز با مشکل رده زیست محیطی روبرو است که در صورت رفع این مشکل، شاهد جذب سرمایه گذار و رونق این شهرک صنعتی خواهیم بود.

او تصریح کرد: شهرک صنعتی سنگ دارای ۱۸۶ هکتار مساحت و ناحیه صنعتی ده فاضل نیز ۴۶ هکتارمساحت است که در آنهاواحد‌های تولیدی مستقرشده اند شهرک صنعتی غدیر گه نیز با ۱۲۰ هکتار در مراحل آماده سازی است.

فتوحی در ادامه از آمادگی این شرکت برای اجرای طرح توسعه ناحیه صنعتی ده فاضل خبر داد و گفت:با روش‌های گوناگون نظیر خرید زمین و یا مشارکت با نهاد‌ها و بخش خصوصی آماده اجرای طرح توسعه این ناحیه هستیم.

او همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی خوشه صنعتی سنگ نی ریز با مشارکت فعالان بخش خصوصی خبرداد و گفت: مراحل توسعه‌ای این خوشه در برنامه این شرکت قراردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.