لزوم کیفیت بخشی به آموزش‌های مجازی مدارس

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز بر لزوم کیفیت بخشی به آموزش‌های مجازی مدارس تاکید کرد.

عارف چنانی سرپرست معاونت آموزش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باید بر کیفیت بخشی به آموزش‌های مجازی مدارس تاکید شود و  از مدیران مدارس می خواهیم نسبت به تشکیل کارگروه تولید محتوا‌های آموزشی اقدام و جهت شروع سال تحصیلی جدید برنامه ریزی‌های مطلوب داشته باشند.

او بیان داشت:جشنواره ابتکارات آموزشی معلمان ابتدایی و مربیان پیش دبستانی منطقه با محوریت آموزش با استفاده از بازی‌های خلاقانه، قصه گویی، داستان، آزمایش و فعالیت‌های ابتکاری و نو برگزار خواهد شد.

چنانی افزود: تهیه‌ی فیلم‌های کوتاه و جذاب آموزشی، ایجاد فضای متفاوت در تدریس مجازی، تهیه بانک فیلم‌های آموزشی جهت کیفیت بخشی به آموزش‌های شبکه شاد و مشارکت آموزگاران و مربیان از اهداف جشنواره ابتکارات آموزشی است.

یاسین معتوکی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با همراهی قربانی مدیرکل نوسازی و تجهیزمدارس استان خوزستان، ممبینی رییس نوسازی اهواز و باجی حامی معاون توسعه وپشتیبانی ناحیه ۴ اهواز از روند تکمیل پروژه‌های در حال ساخت ۶ کلاسه خیرساز کیانشهر و ۱۲ و ۹ کلاسه منطقه عین دو بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید قربانی مبا اشاره به اینکه توسعه فضا‌های آموزشی در استان را یک ضرورت خواند، گفت: توجه به کیفیت ساخت، تسریع در انجام کار و رفع مشکلات احداث فضا‌های آموزشی در کمترین زمان ممکن از موارد مهم و مورد توجه این بازدید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.