ساخت مجتمع خدماتی در مزار سردار سلیمانی

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگرد گفت: عملیات اجرایی سه مجتمع خدماتی بهداشتی در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهریورماه امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، خشایار نیکزاد فر ، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینکه جانمایی سه مجتمع خدماتی بهداشتی با حضور شهردار کرمان انجام شده است، گفت: با توافقاتی که با شهردار کرمان در این خصوص انجام گرفته است به زودی مشاوران شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی در این زمینه فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.

نیکزاد فر با بیان اینکه با مشخص شدن پیمانکار از طریق برگزاری مناقصه (در هفته پیش رو) از اوایل شهریورماه سال جاری عملیات اجرایی این سه مجمتع آغاز می‌شود، بیان کرد:در تلاشیم قبل از سالگرد شهادت سردار سلیمانی این سه مجتمع آماده افتتاح شوند تا به زائران این سردار سرافراز خدمت‌رسانی لازم انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور بیان کرد:این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال که توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تخصیص یافته است، عملیاتی می‌شود.

نیکزاد فر بیان کرد: هر مجتمع دارای ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی، دو باب نمازخانه و یک باب فروشگاه است و برای مجتمع‌هایی با مساحت ۲۴۰ متر مربع، دو فروشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی اظهار کرد: ایجاد دفاتر اطلاع‌رسانی در کنار این مجتمع‌ها نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دست بررسی داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.