بهره برداری مجازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در مازندران

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران از بهره برداری مجازی ۶ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کریمی مله معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران از بهره برداری مجازی ۶ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان خبر داد و گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی حوزه قضایی رامسر، حوزه قضایی عباس آباد، حوزه قضایی مرزن آباد - چالوس، حوزه قضایی بهنمیر- بابلسر و دو حوزه قضایی در تنکابن به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت مجازی بازگشایی شد.

او افزود: جلوگیری از اطاله دادرسی، سرعت، دقت، شفافیت و دسترسی سریع مردم برای ثبت دادخواست و خدمات قضایی از مزیت‌های مهم این دفاتر هستند.

کریمی مله گفت: ۶۷ دفتر خدمات الکترونیک در مازندران فعال است که با بهره برداری ۶ دفتر دیگر به ۷۳ دفتر خدمات الکترونیک افزایش یافته است.

او ادامه داد: راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، روش موفقیت آمیزی بود که در کنار ارائه مطلوب خدمات فناورانه دستگاه قضا به مردم، ظرفیت بخش خصوصی را در خدمت تحقق اهداف قضایی قرار داد.

معاون آمار وفناوری اطلاعات دادگستری مازندران با اشاره به طرح تحول قوه قضائیه برای حل مسئله افزایش پرونده‌ها افزود: با استفاده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در کنار حضور جوانان خلاق و با نشاط تا حدود زیادی از مشکلات مردم و دستگاه قضایی استان کاسته شده است.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار