فعالیت ۴۵ دفتر خدمات قضایی در مازندران

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران گفت: ۴۵ دفتر خدمات قضایی در مازندران فعال است.

محمد علی کریمی مله معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران در حاشیه سومین همایش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ارائه خدمات به صورت الکترونیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شهروندان می‌توانند از خدمات قضایی با سرعت و سهولت و با حداقل نیاز به حضور فیزیکی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ۴۵ دفتر خدمات قضایی فعال در استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: توسعه سیستم مدیریت پرونده قضایی یک طرح ملی است واین کار در راستای تحقق این هدف انجام شده است و راه اندازی این سیستم موجب افزایش کارایی و بهره وری دادگاه و دسترسی آسان طرفین پرونده می‌شود.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری مازندران گفت: در تلاش هستیم با همکاری روسای دادگستری‌ها این دفاتر خدمات قضایی را در تمام حوزه‌های قضایی راه اندازی کرده و تعداد دفاتر را افزایش دهیم.

لازم به ذکر است؛ در سومین همایش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مازندران معاون برنامه ریزی دادگستری کل مازندران، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان مرکز استان مازندران، رئیس و دادستان دادگستری شهرستان بابل و رئیس دادگاه عمومی بخش بندپی حضور داشتند.

انتهای پیام/ م

ارائه خدمات قضایی در ۴۵ دفتر خدمات قضایی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار