۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۶ مرداد)

در فهرست پرطرفدارترین‌ گوشی‌های هوشمند هفته جاری تغییرات بسیاری دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که دو هفته پشت سر هم دقیقا همان دستگاه‌هایی در فهرست ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته ما قرار داشتند، این بار تغییرات بسیاری رخ داده است.

وان پلاس با گوشی Nord خود در جایگاه اول قرار دارد. این دستگاه حتی پیش از معرفی نیز محبوبیت زیادی داشت و هفته پیش مقام سوم را از آن خود کرده بود. اما دیدن این دستگاه در جایگاه اول مطمئنا حس بهتری به طرفداران و شرکت سازنده آن می‌دهد.

در همین حال، فاش شدن چند اطلاعات جدید باعث شده است که مردم بیشتر درباره گلکسی نوت ۲۰ صحبت کنند و همین مسئله نیز این دستگاه را به دومین گوشی هوشمند پرطرفدار هفته جاری تبدیل کرده است. این اولین هفته‌ای است که دستگاه مذکور در فهرست ما وجود دارد.


بیشتر بخوانید


اطلاعات فاش شده از یک دستگاه دیگر نیز موجب شد سه جایگاه اولیه فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند تکمیل شود؛ علی‌رغم برچسب قیمت موجود روی گوشی Realme C15، این دستگاه موفق شده است توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. به نظر می‌رسد ترکیب باتری عظیم و سخت افزار کم مصرف به وضوح مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

ردمی نوت ۹ پرو قهرمان هفته گذشته بود، اما اکنون در جایگاه چهارم نشسته، در حالی که ردمی نوت ۹ یک پله سقوط کرده و مقام پنجم را از آن خود کرده است. در جایگاه ششم سامسونگ گلکسی A51 دیده می‌شود که از دستگاه تازه وارد ایسوس تنها یک پله بالاتر است. پس از این گوشی Asus ROG Phone 3 ZS661KS دیده می‌شود که به تازگی موفق به حضور در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته شده است. در واقع مقام دهم توسط نسخه Strix همین هیولای گوشی‌های گیمینگ تصرف شده است.

نسخه جهانی Oppo Reno4 Pro سومین دستگاه معرفی نشده‌ای است که توانسته وارد فهرست پرطرفدارترین‌های هفته جاری شود. این دستگاه اکنون در مقام هشتم قرار دارد. آخرین اسم موجود در فهرست، ردمی ۹ است که کاملا اتفاقی جایگاه نهم را از آن خود کرده است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

با دیدن اسامی گوشی‌های موجود متوجه می‌شویم که اکنون دیگر جایی برای Poco M2 Pro، ردمی نوت ۸ و سه‌گانه میان‌رده‌های سامسونگ یعنی گلکسی A71، A21s و M31 وجود ندارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۶ مرداد)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۶ مرداد)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار