بهره مندی ۴۶ هزار خانوار خراسان جنوبی از نذر قربانی،

۴۶ هزار خانوار نیازمند از حمایت‌های طرح «نذر قربانی» در خراسان جنوبی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سلم‌آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: در این طرح سالمندان بیماران صعب‌العلاج و فرزندان ایتام و محسنین حمایت می‌شوند.

او افزود: پیش بینی می‌شود امسال با جذب چهار میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی شاهد افزایش ۵۴ درصدی کمک‌ها در طرح «نذر قربانی» در مقایسه با پارسال باشیم.

 سلم‌آبادی گفت: امسال همچنین از دستگاه‌های اجرایی به منظور هدفمند کردن نذر‌های قربانی با اجرای طرح «هر دستگاه اجرایی یک قربانی» درخواست مساعدت کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ادامه داد: نذورات قربانی مردم در تمامی ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کشتارگاه‌ها جمع آوری می‌شود.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «هر مسجد یک قربانی» نیز با همکاری مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج انجام شده است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مردم و خیران می‌توانند از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی نسبت به ادای نذر خود اقدام کنند، افزود: استفاده از اپلیکیشن‌های سنا، سکه، بله، بام و ایوا، کد دستوری #۵۶*۱*۸۸۷۷*، سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir، و مراجعه حضور به دفاتر کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری از جمله روش‌های پرداخت الکترونیکی کمک‌ها و نذر‌های مردم به ویژه با توجه به شیوع ویروس کرونا است.

پارسال ۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در طرح نذر قربانی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.