اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بر جذب اعتبارات اختصاص یافته

فرماندار ویژه آبادان بر اهتمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بر جذب اعتبارات اختصاص یافته تاکید و بر عملكرد برخی از مديران در جذب اعتبارات انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه دیروز در نشست کمیته ی برنامه ریزی این شهرستان گفت:در سال گذشته از محل فصول مختلف سازمان برنامه و بودجه حدود ۵٠٠ میلیارد ریال برای شهرستان آبادان اعتبار تعیین شد، که نه در تخصیص و نه در جذب بنده راضی نبوده و نیستم.

او افزود: امسال که با پیگیری های مجموعه ی شهرستان رشد اعتبارات را انتظار داشتیم امیدوار بودیم بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم، منتهی با کمبود اعتبار مواجه هستیم.  

فرماندار ویژه آبادان با تشریح اعتبارات گفت:از محل اعتبارات قانون متوازن امکانات کشور ۲۰۲ میلیارد ریال و از محل تملک دارایی های سرمایه ای استان خوزستان و توسعه ی تکمیل راه های روستایی و همچنین ۳ درصد نفت و گاز طبیعی ۱۶۸ میلیارد ریال تعیین شده است که الزامات مهمی چون بخش بهداشت، نوسازی مدارس و طرح های هادی روستایی را در بر می گیرد.

موسوی با بیان اینکه قطعا این مبلغ اعتبار برای اجرای پروژه های باقی مانده کافی نیست تصریح کرد: ، چون علاوه بر این بودجه مقرر است فصل هفتم بودجه که خاص اکثر دستگاههای اجرایی است در کمیته برنامه ریزی استان اعتبار سنجی شود، علاوه بر آن باید به استحضار مردم شریف آبادان برسانیم که مبلغ نهایی اعتبارات سالیانه آبادان با جمع اعتبارات پیش گفته و مبالغ ارزش افزوده، اعتبارات استانی، حق آلایندگی، منابع ملی، اعتبارات منطقه آزاد و منابع اعتباری دیگر اعتبارات درخور و شایسته ای است که اراده آن در جذب در شهرستان وجود دارد.

او ادامه داد: رایزنی مجوعه فرمانداری و نمایندگان محترم آبادان در جذب اعتبارات بیشتر علاوه بر آنچه در بودجه آمده حتمی و اثر گذار است.

فرماندار ویژه آبادان گفت:تمام مدیران در دو مقوله باید اهتمام داشته باشند؛ اول اینکه اعتبار درخواستی خودشان را کارشناسانه ارائه دهند و مهم تر اینکه برای جذب اعتبارات تخصیص یافته برای اداره متبوع خود پیگیری مستمر داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.