مدیرعامل آبفا خوزستان:

نمایندگان خوزستان در مجلس یازدهم مشکلات آبفا را پیگیری کنند

حقیقی پور گفت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید مشکلات آبفا خوزستان را پیگیری و اعتبار آن را تامین کنند.

صادق حقیقی پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۱۳۹۵، مسائل و مشکلات مربوط به بخش آب و فاضلاب همه شهر‌ها و روستا‌های استان به تفکیک و با جزئیات بررسی و سپس در وزارت نیرو تصویب شد.

او افزود: همچنین رفع مشکلات آب و فاضلاب استان در سازمان بودجه و برنامه ریزی تصویب گردید و با مصوبه هیات وزیران در تاریخ  فروردین ماه ۱۳۹۶، مهم‌ترین اولویت از ۵ مورد مطرح شده خوزستان، رفع مشکلات در این رابطه مطرح شد.

حقیقی پور با بیان اینکه حدود ۶ میلیارد دلار اعتبار به این مصوبه اختصاص یافت، اظهار داشت:، اما این اعتبار تامین نشد و سبب کندی پیشرفت پروژه‌ها و حتی تعطیلی برخی از آن‌ها شده است که از نمایندگان منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتظار داریم از محل صندوق توسعه تامین اعتبار صورت گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: باتوجه به اینکه حدود یک هفته است که شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با آبفا استان ادغام شده، اما در همین مدت کوتاه موفق شدیم بخشی از مسائل آبرسانی از تاسیسات شیبان به صفیره بخش غیزانیه را رفع نماییم، بطوریکه تست خط انتقال آب صورت گرفت و بهره برداری از آن طی هفته آینده و حدود ۱۲ روز قبل از موعد مقرر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار