کرونا ویروس؛ هیولای میکروسکوپی که بی رحمانه می تازد

در روز‌های اخیر ویروس کرونا خیلی ها را به تخت بیمارستان کشانده و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در روز‌های اخیر بی توجهی به ویروس بی رحم کرونا منجر به موج دوم شیوع کووید ۱۹ شده و افزایش مبتلایان به این بیماری بسیاری را به تخت بیمارستان کشانده وخانواده‌های بسیاری را داغدار کرده، افزایش کرونایی‌های بستری کادر درمان استان مرکزی را خسته کرده و توان پذیرش و پرستاری از همه بیماران نیست.

با بالا گرفتن شیوع کرونا ویروس در استان مرکزی و قرار گرفتن چند روزه این استان در وضعیت هشدار،اوضاع بسیاری از بیمارستان‌ها بحرانی شده است.

سرمدی سرپرستار یکی از بخش‌های بیمارستان امیرالمومنین شهر  در وضعیت قرمز کرونای اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی از سوی مردم حجم ورودی بیمارستان در روز‌های اخیر افزایش یافته است.

سرمدی با بیان اینکه با این حجم بستری کادر درمان را یارای پذیرش و پرستاری از همه بیماران نیست، افزود: در شرح حال بیشتر بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان حضور در مراسم‌های عزا و عروسی قید شده است.

او ادامه داد: بر اثر نادیده گرفتن خطر ویروس بی رحم کرونا در روز‌های اخیر خانواده‌های بسیاری داغدار شدند و شادی و همدردی یه روزه آن‌ها تبدیل به فاجعه بزرگ گشت.

جلالوندی مدیر عامل سازمان آرامستان اراک نیز گفت: همزمان با موج دوم شیوع کرونا آمار متوفیان مبتلا به این بیماری نیز افزایش چشمگیری داشته است.

جلالوندی رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی از سوی مردم و حضور در مراسم‌های خاکسپاری با وجود هشدار‌های بسیار را از جمله دلایل افزایش آمارفوتی‌ها عنوان کرد.

 مدیر عامل سازمان آرامستان اراک همچنین از نیرو‌های مردمی و روحانی هایی که در امر شستشو، تشییع و تدفین فوت شدگان کرونایی تلاشگران آرامستان را مساعدت می‌نمایند،قدردانی کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.