رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد؛

تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی محلات

حجت الاسلام موسوی با اشاره به خسارات کرونا به فعالان اقتصادی محلات از تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه این فعالان خبر داد.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی در محلات در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به خساراتی که در ایام شیوع ویروس کرونا به تولید کنندگان گل و گیاه و فعالان اقتصادی در شهرستان محلات وارد شده گفت: در حمایت حقوقی و قضایی از این فعالان در حوزه گل و گیاه هم تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه بود که بتوان در مسائل و مشکلات به آن‌ها کمک شود.

تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی محلات

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه افزود: مقرر شد در مرکز استان مرکزی پیگیری‌هایی که قبلا از ناحیه دولت صورت گرفته مجددا پیگیری شود تا بخشی از خسارت وارده را بتوان جبران کرد.

او اضافه کرد: قرار شد ادارات و نهاد‌های خدمات رسان مکلف شوند از لحاظ پرداخت نکردن هزینه‌ها با این عزیزان مماشات کنند و اقدام اجرایی علیه آن‌ها انجام نشود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در حوزه معادن هم تصمیمات بسیار مهمی اتخاذ شد، از جمله تشکیل شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنعت و معدن شهرستان محلات، که مشکلاتی راکه بین صاحبان معادن و معدن داران و صنف سنگبر‌ها ممکن است وجود داشته باشد را حل و فصل کنند.

او ادامه داد: از مشکلات دیگر در حوزه معادن وجود دلالانی هست که با واسطه گری بین معدن داران و سنگبران متاسفانه باعث گران شدن قیمت سنگ نسبت به قیمتی که معدنکاران ارائه می‌کنند می‌شوند و در واقع گرهی در کار صنعت معدن داری ایجاد کرده‌اند که در این زمینه هم کارگروهی تشکیل شد که به صورت تخصصی موضوع را پیگیری و نتیجه آن را برای اجرا ابلاغ نمایند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.