پلمپ ۴۵ واحد عرضه مرغ زنده در دلفان

رییس اداره دامپزشکی دلفان گفت: ۴۵ واحد عرضه مرغ زنده در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رییس اداره دامپزشکی دلفان گفت: ۴۵ واحد عرضه مرغ زنده در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی و پلمب شد.

علی کریمپور افزود: این اقدام با همکاری مقام قضایی به علت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا و کشتار غیرمجاز مرغ در سطح معابر صورت گرفته است.

او اظهار داشت: زنده‌فروشی در مغازه‌های عرضه مرغ یکی از مهمترین تهدید‌های علیه بهداشت عمومی جامعه است، شهروندان باید فرآورده‌های خام دامی خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کرده و عرضه هرگونه موارد غیربهداشتی را نیز در صورت مشاهده در اسرع وقت به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند.

 رییس اداره دامپزشکی دلفان جمع‌آوری مکان‌های عرضه مرغ زنده و کشتار غیرمجاز را یکی از اولویت‌های کاری دامپزشکی دانست و افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا نظارت‌ها جدی‌تر شده و با متخلفان بهداشتی برخورد‌های قانونی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار