برگزاری آزمون بکارگیری ۱۵۷ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان شهریورماه امسال

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آزمون استخدامی ۱۵۷ نیروی قراردادی در این دانشگاه ۱۴ شهریور امسال برگزار و در صورت تغییر زمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: آزمون استخدامی ۱۵۷ نیروی قراردادی در این دانشگاه ۱۴ شهریور امسال برگزار و در صورت تغییر زمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

علی مهرزاد صفدری افزود: روند برگزاری آزمون تا بکارگیری این افراد حدود ۲ ماه به طول می‌انجامد و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، پذیرفته شدگان، نیمه دوم امسال در مراکز مورد نیاز جذب خواهند شد.

او ادامه داد: مجوز جذب ۱۵۷ نیروی قراردادی در رشته‌های بهداشتی و درمانی بر مبنایی بوده که برخی گرایش‌ها همچون ماما و کارشناس بهداشتی که سال‌های گذشته ردیف استخدامی کمتری داشته اند در این آزمون لحاظ شود.

 معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه این تعداد معادل هفت درصد کل ظرفیت آزمون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می‌باشد گفت: علوم پزشکی لرستان ازسال گذشته تاکنون اقدامات موثری در راستای جذب نیرو داشته و تقسیم این نیرو‌ها عادلانه، بر اساس جمعیت و نیاز شهرستان‌ها است.

صفدری اضافه کرد: آزمون استخدامی ۹۸ نیروی شرکتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ۱۳ تیرماه امسال برگزار شده که مراحل بکارگیری پذیرفته شدگان در دست اقدام است.

او افزود: این آزمون در سه رشته پرستاری، رادیولوژی و فوریت‌های پزشکی در مجمتع دانشگاهی پردیس کمالوند و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار شد.

 معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: ۸۱۵ نفر در این آزمون رقابت داشتند که در نهایت ۷۴ پرستار، ۱۱ رادیولوژیست و ۱۳ نفر در فوریت‌های پزشکی استان به صورت شرکتی بکارگیری می‌شوند.

صفدری با اشاره به اخذ مجوز بکارگیری ۲۰۳ بهورز از طریق آزمون امسال تصریح کرد: ثبت نام اولیه این افراد نیز تیر ماه صورت گرفت وثبت نام الکترونیکی پس از تایید مدارک اولیه از ۲۲ تا ۲۵ مرداد انجام می‌شود و بومی بودن و داشتن مدرک کاردانی و یا کارشناسی (نه بالاتر) از مهم‌ترین شرایط قبولی در نام نویسی آزمون است.

او تصریح کرد: رشته‌های مورد نیاز این آزمون برای خانم‌ها مامایی، بهداشت عمومی و پرستاری و برای آقایان بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری می‌باشد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار