سرور مجازی خارج یا ایران؛ ۱۰ روش انتخاب بهترین سرور مجازی

برای حضور هر کسب‌و‌کار و حرفه‌ای در دنیای دیجیتال باید اصول اولیه آن فراهم شود، این الزامات شامل  داشتن دامنه، هاست و طراحی سایت است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای حضور هر کسب‌و‌کار و حرفه‌ای در دنیای دیجیتال باید اصول اولیه آن فراهم شود، این الزامات شامل  داشتن دامنه، هاست و طراحی سایت است و پس از انجام اصول اولیه به مرور زمان برای رشد و بهبود جایگاه آن در موتورهای جستجو نیز می‌توان از خدمات دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات آنلاین مانند گوگل ادز، گواهی نامه SSL ، خدمات سئو و...  استفاده کرد.

 در ابتدای فعالیت وب سایت می‌توان برای هاست از سرویس‌های اشتراکی که مقرون به صرفه‌تر هم هستند، استفاده کرد. علاوه بر هزینه مناسبی که این نوع سرویس‌ها دارند، به سرعت و بدون هیچ دانش تخصصی مدیریت سرور، راه‌اندازی می‌شوند. پس می‌توانید در کوتاهترین زمان سایت خود را راه اندازی کنید. کافیست از طریق کنترل پنلی که شرکت میزبان در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار و الزامات دیگری سایت خود را بارگزاری کرده و در دنیای دیجیتال فعالیت داشته باشید.

اما با رشد وب سایت و  افزایش بازدیدهای آن قطعا مهاجرت از میزبانی اشتراکی به سرور اختصاصی الزامی خواهد بود، حال این نوع تغییر سرویس می‌تواند به سرورهای اختصاصی کوچکتر ( همان سرورهای اختصاصی مجازی Virtual Machines) با منابع مناسب اختصاصی، دسترسی مدیریت سرور و هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از سرورهای کاملا اختصاصی انجام شود.

سرور اختصاصی مجازی همانطوریکه از نام آن نیز مشخص است از تقسیم منابع یک سرور اختصاصی به ماشین (VM) های کوچکتر ایجاد می‌شود که بخشی از منابع  CPU، RAM، Hard Disk ، کارت شبکه و... سرور میزبان را استفاده خواهند کرد.

۱۰ روش انتخاب بهترین سرور مجازی

در انتخاب یک سرور اختصاصی مجازی مناسب، باید ویژگی‌های بسیاری را در نظر داشت که این امکانات در سرورهای اختصاصی مجازی ایران هاست ارائه می‌شود.

 

در ادامه به بررسی امکانات سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج می‌پردازیم:

 

  • سروری مناسب با منابع اختصاصی پر قدرت

سرور اختصاصی مجازی ایران هاست از طریق مجازی سازی با Hyper V ایجاد شده و به همین دلیل منابع هر یک از سرورها به صورت اختصاصی به هر ماشبن تخصیص داده می‌شوند. علاوه بر این هر سرور مجازی بخشی از هسته‌های یک پردازنده Intel Xeon E5 و هارد پر قدرت SSD را نیز دارا بوده و لذا سروری قدرتمند با دسترسی اختصاصی را در اختیار خواهید داشت.

 

  • امکان نصب تمامی سیستم عامل‌های روز دنیا و نرم‌افزارهای دلخواه

بر روی سرورهای اختصاصی مجازی هر نسخه‌ای از سیستم عامل‌ها از جمله لینوکس یا ویندوز امکان نصب دارد. همچنین با دسترسی مدیریت و ریموتی که وجود دارد امکان نصب نرم‌افزارهای دلخواه با توجه به منابع قابل ارائه بر روی هز یک از دسته سرورها مقدور خواهد بود.

 

  • دسترسی به مدیریت سرور

مهمترین مزیت و امکانی که سرور مجازی به همراه دارد امکان مدیریت سرور از جمله ریستارت، خاموش کردن، روشن کردن در زمان مورد نظر و انجام تنظیمات مدیریتی دیگر مانند ریموت از راه دور بر روی سرور است. با تهیه هر یک از سرورهای مجازی ایران هاست این امکان مدیریتی از طریق کنترل پنل سرور در اختیار کاربر خواهد بود.

 

با توجه به محل فیزیکی استقرار بازدیدکنندگان و کسانیکه به سرور متصل می‌شوند، این امکان وجود دارد که  یی از دسته سرورهای داخل ایران و یا سرور مجازی خارج انتخاب شود. در دسته بندی سرورهای اختصاصی مجازی ایران هاست این مهم به خوبی پیاده‌سازی شده است و دو دسته اصلی سرور مجازی ایران با Range IP  ایران و سرور مجازی خارج (کانادا با Range IP کانادا) و ترافیک ماهانه بالاتر ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین سرور مجازی را انتخاب کنند. همچنین بر روی سرورهای مجازی کانادا فعال سازی رایگان لایسنس ویندوز نیز انجام میشود و  کافیست کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه مازاد، فعال سازی لایسنس ویندوز  سرور خود را با تیم فنی پیگیری کنند. از مهمترین ویژگی سرور مجازی ایران، پیاده سازی آن بر روی هارد SSD است که موجب افزایش سرعت بارگزایر اطلاعات سرور مجازی ایران شده و این مزیت را در این دسته سرورها بوجود آورده است. همچنین قیمت سرور مجازی ایران بسیار مقرون به صرفه تعیین شده است تا کاربران بتوانند از این امکانات با پرداخت هزینه بسیتر کمتر از سرورهای دیگر بهره‌مند شوند.

 

  • امکان ارتقای سرور به راحتی و سریع

قطعا با رشد هر کسب و کار و فعالیتی که روی سرور وجود دارد، نیاز به افزایش منابع آن از جمله رم، هسته‌های پردازنده،  میزان هارد احساس می‌شود. حال انجام این ارتقا در کمترین زمان ممکن نیز حائز اهمیت است. کافیست کاربر با انتخاب گزینه ارتقای سرور خود از طریق کاربری ایران هاست Upgrade سرور را انجام دهد. هم هزینه مفرون به صرفه‌تر بوده و به صورت روز شمار حساب می‌‎شود و هم هر زمان که کاربر نیاز به منابع بیشتر دارشته باشد ارتقا را انجام میدهد. سپس از طریق دسترسی که کاربر به کنترل پنل مدیریت سرور خود دراد میتواند رم و پردازنده را   افزایش داده و با یک  Restart ظرف چند دقیقه سرور به منابع بالاتر تغییر حالت میدهد و پس از آن ارتقای هارد را که کمی زمان‍‌‌‌‌بر خواهد بود با تیم فنی باید پیگیری شود.

سرور مجازی خارج یا ایران؛ ۱۰ روش انتخاب بهترین سرور مجازی

  • امکان تهیه Snapshot برای اقدامات پر ریسک

چنانچه پس از انجام تنظیماتی بر روی سرور خود نیاز به اعمال یک تغییر فورس و پر ریسک بر روی آن دارید که از طرفی نگران از دست رفتن تنظیمات قبلی سرور هستید، Snapshot بهترین راه حل است. اصلا نگران نباشید امکان تهیه Snap Shot ای که به صورت یک Image از سرور تهیه می‌شود و از طریق کنترل پنل مدیریت سرور در اختیار شماست می‌تواند این اطمینان‌خاطر را به وجود آورد که در صورت ایجاد هر نوع تغییری بر روی سرور می‌توانید مجدد به تنظیمات قبلی آن بازگردید و همان سرور قبلی خود را در اختیار داشته باشید. یک امکان مدیریت مناسب بر روی هر دو دسته سرور مجازی ایران و کانادا  است که اطمینان خاطر در انجام اقدامات پر ریسک را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

  • پشتیبانی 24 ساعته

در دسترس بودن همیشگی سرور و امکان پیگیری در هر ساعتی از شبانه روز توسط تیم پشتیبانی 24 ساعته ایران هاست این اطمینان را برای شما ایجاد می‌کند که همواره کسی پاسخگوی شماست و اگر موردی یا اختلالی برای سرور رخ دهد بتوانید با یک تماس و در کوتاهترین زمان ممکن پیگیری درخواست خود را انجام دهید.

 

  • پشتیبانی سخت افزاری سرور بدون دغدغه

سرور اختصاصی مجازی از تقسیم فیزیکی منابع یک سرور میزبان به چند سرور کوچکتر ایجاد می‌شود و در نهایت پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته سخت‌افزاری سرور میزبان بر عهده شرکت ارائه‌دهنده این خدمات است. با توجه به مانیتورینگ 24 ساعته سرورهای اختصاصی ایران هاست، دیگر هیچ نگرانی بابت مشکل سخت‌افزاری سرورها وجود نداشته و با خیالی آسوده این بخش مهم مدیریتی سرویس را به تیم پشتیبانی متخصص ایران هاست بسپارید. این پشتیبانی برای خرید سرور مجازی vps ارائه می گردد و شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی این مدیریت را به تیم حرفه‌ای ایران هاست بسپارید.

 

  • امکان واگذاری مدیریت سرور به کارشناسان خبره

علاوه بر مدیریت سخت‌افزاری سرور می‌توانید مدیریت 24 ساعته و تمام وقت نرم‌افزارهایی که بر روی سرور نصب شده اند را هم به متخصصان فنی ایران هاست بسپارید. این مدیریت ISM  تحت عنوان مدیریت پشرفته و جامع نرم افزاری بر روی سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج ارائه می‌گردد.

 

 

  • تهیه بکاپ روزانه از سرور

به طور دوره‌ای و بیست و چهار ساعته از کل اطلاعات سرور مجازی ایران و سرور مجازی خارج در  ایران هاست بکاپ تهیه می‌شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوان اطلاعات سرور را در اختیار داشت. البته امکانات جانبی بکاپ ارائه شده بر روی سرورهای اختصاصی که FTP اکانت جداگانه‌ای به کاربران می‌دهد نیز در کنار این بکاپ به کاربران جهت مدیریت اطلاعات سرور پیشنهاد می‌گردد. در زمان خرید سرور خود و یا پس از تهیه آن می‌توانید از این امکان جانبی و مطمئن استفاده نمایید.

سرور مجازی خارج یا ایران؛ ۱۰ روش انتخاب بهترین سرور مجازی

با اطمینان خاطر انتخاب کنید

در زمان انتخاب میزبان سرور خود تلاش کنید تمامی نکات بالا جزو ویژگی‌های سرویس‌دهنده مورد نظر شما باشد. یک شرکت مطمئن و معتبر که بتواند مزایای بسیاری در مقایسه با رقبای خود  ارائه دهد. همچنین انتخاب سرور مجازی ایران و سرور مجازی کانادا از لیست سرورهای مجازی ارائه شده ایران هاست به راحتی برای کاربران وجود دارد. فعالیت آنلاین شما شامل هرگونه خدمات و سرویسی باشد، می‌بایست بر روی یک سرور مناسب میزبانی شود و این آسودگی خیال را به شما بدهد که اطلاعات خود را بر روی سروری قدرتمند با بهترین ویژگی‌ها قرار داده‌اید. هم اکنون می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و سرور مجازی ایران و یا سرور مجازی خارج را انتخاب نمایید و در عرض چند دقیقه اطلاعات دسترسی به  کنترل پنل سرور خود را در اختیار داشته باشید و یا برای انتخاب سروری با منابع مناسب با مشاوران ایران هاست در ارتباط باشید.

 

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: نبض بازار ، وب سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار