در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات کمک اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی به آموزش مجازی

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به بیان اقدامات این تشکل در کمک به توسعه عدالت آموزشی و تسهیل آموزش مجازی پرداخت.

حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چگونگی انجام فعالیت‌های جهادی دانش‌آموزان عضو این تشکل در ایام کرونا بیان کرد: در شرایط فعلی اولویت ما سلامت دانش آموزان است و وظیفه داریم حافظ آن‌ها باشیم.

او ادامه داد: سال گذشته در جریان سیل تجربه ویژه‌ای داشتیم و دانش آموزان عضو اتحادیه حتی در حوزه عمرانی نقش آفرینی ویژه‌ای داشتند، اما امسال شرایط به گونه‌ای دیگر ایجاب می‌کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه به موازات اتفاقات شیوع کرونا  در حوزه علمی و درسی از منظر عدالت آموزشی و ظرفیت دانش آموزان اقداماتی در دستور کار اتحادیه انجام گرفت، گفت: فعالیت‌های مختلفی از قبیل راه‌اندازی VOD نوجوان را در برنامه‌های خود گنجاندیم و این بستر را در اختیار همه دانش آموزان حتی اگر عضو اتحادیه نباشند، قرار می‌دهیم.

تاریخی با اشاره به اینکه این خدمت را با تکیه بر توان خود انجام دادیم تا بتوانیم کمکی برای دانش آموزان در این ایام باشیم، گفت: البته در مناطقی که با مشکل دسترسی نداشتن به اینترنت مواجه هستند همچنان مشکلاتی وجود دارد که البته با شعار‌های داده شده ظاهرا دسترسی روستا‌ها به اینترنت مهیا خواهد شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه راغب هستیم تا فعالیت‌هایی هم افزا با شبکه شاد داشته باشیم، اظهار کرد: البته این شبکه فعلا در قالب پوشش فعالیت‌های مدارس در حال فعالیت است و کمتر امکان تعامل خدمات با دیگر دستگاه‌ها نظیر مجموعه را دارد.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار