در گفت وگوبا باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

امشب آخرین مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب ۱۰ مرداد ماه آخرین مهلت خود اظهاری داوطلبان کرونایی کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ است.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خود اظهاری داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از صبح روز گذشته پنج شنبه ۹ مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و  ساعت ۲۴ امشب جمعه ۱۰ مرداد ماه به پایان می‌رسد.  

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بیان داشت: سازمان سنجش آموزش کشور  به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند و همچنین رفاه حال داوطلبانی که به این ویروس مبتلا نیستند مقرر کرده است که داوطلبان کارشناسی ارشد کرونایی در مکانی جدا از سایر داوطلبان در کنکور شرکت کنند.  

زرین آمیزی در ادامه تاکید کرد: بیمارانی که در بیمارستان بستری  یا در منزل قرنطینه هستند با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفا در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا کنکور خواهند داد.

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مبتلا به کرونا لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش بخش آزمون کارشناسی ارشد، فرم خود اظهاری کرونا را پر کنند.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: داوطلبانی می‌توانند در این خود اظهاری ثبت نام کنند که بیماری آن‌ها از تاریخ ۲ مرداد سال ۱۳۹۹ به صورت قطعی تائید شده است؛ این داوطلبان باید گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا  مورد تایید بیمارستان  یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

او در پایان تاکید کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد و داوطلبانی که  بعد از این تاریخ به کرونا مبتلا شوند باید به مراکز رفع نقص مراجعه کنند و بیماری خود را اعلام کنند.  

زرین آمیزی یادآور شد: کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود و کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه، ۱۳ مرداد روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار