بارش‌های رگباری آسمان خراسان رضوی را فرا می گیرد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق از فردا نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فریدون سنگچولی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق از فردا «دوشنبه» خراسان رضوی به ویژه نیمه شمالی این استان را فرا می‌گیرد، این بارش‌ها تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد.

او افزود: بارش‌های پیش‌بینی شده که در نواحی شمالی خراسان رضوی قابل توجه خواهد بود، همراه با وزش باد و بیشتر در عصر روز‌های یاد شده رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه میانگین دمای هوا تا روز دوشنبه این هفته در خراسان رضوی روند افزایشی دارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته سه درجه افزایش دارد.

سنگچولی بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد برای فردا به ۳۷ درجه خواهد رسید و روز سه‌شنبه این هفته چند درجه کاهش خواهد یافت.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بجستان با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.