برای ۱۰۰ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر شهرستان مراغه گفت: فعالیتگروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان آغاز می‌شود.

حجت الاسلام نستوهی افزود: این گروه‌ها در ۱۶ شاخه از جمله رسانه‌ای، محیط زیست، مقابله با فساد، حجاب و عفاف و مبارزه با زمین خواری فعالیت می‌کنند.

او افزود: فعالیت این گروه‌های در راستای تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر  و در راستای عمل به فرامین دین مبین اسلام، قرآن، معصومین و رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: همه باید احیا گر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند.

حجت الاسلام نستوهی گفت: با تحقق امر به معروف و نهی از منکر، زمینه فساد، رانت و تخلف در دستگاه‌های اجرایی و جامعه کم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقی پور محمدی امام جمعه مراغه نیز در این جلسه گفت: در تحقق فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ها، عالمان و مبلغان دینی از همه بیشتر است.

او گفت: تبیین واجب دینی امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها و دانشگاه‌ها لازم و ضروری است.

موسوی حسینی فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: نهاد‌های دولتی، دانشگاه‌ها و گروه‌های مردمی آمده همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.