نتانیاهو: رسانه‌های اسرائیل معترضان را تهییج می‌کنند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی معترضانی که خواستار کناره‌گیری او از قدرت هستند، را به نقض دموکراسی متهم کرد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی معترضان اراضی اشغالی را ناقضان دموکراسی عنوان کرد که به تهییج رسانه‌های این رژیم دست به اعتراض زده‌اند.

بنیامین نتانیاهو که در هفته‌های اخیر با موجی از انتقادات بی‌سابقه مواجه است، اعتراضات صهیونیست‌ها در مقابل محل اقامت خود را تلاش برای زیر پا گذاشتن دموکراسی توصیف کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تشبیه اقدامات رسانه‌های داخلی این رژیم به رسانه‌های کره شمالی گفت این رسانه‌ها هستند که اعتراضات را هدایت می‌کنند. نتانیاهو در ادامه گفت رسانه‌های اسرائیل به جای گزارش اعتراضات در آن‌ها مشارکت کرده و آن‌ها را تشدید می‌کنند.

احمد الطیبی، رئیس فراکسیون عربی در پارلمان رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با المیادین، نخست وزیر این رژیم را دیکتاتوری تمام عیار دانست که انتظار این حجم از اعتراضات علیه خودش را نداشته است.

گفتنی است موج اعتراضات ضد نتانیاهو، از هفته‌های پیش در اراضی اشغالی به راه افتاده و همچنان ادامه دارد. این اعتراضات در ابتدا در انتقاد از سوء مدیریت کابینه رژیم صهیونیستی کلید خورد و این روز‌ها به تشدید درخواست‌ها برای استعفای نتانیاهو رسیده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند تظاهرات هزاران نفری صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو در مقابل محل اقامت او آغاز شده و شمار افراد شرکت کننده در این تظاهرات طی هفته‌های اخیر بی‌سابقه بوده است. ناکامی نتانیاهو در مقابله با ویروس کرونا و همچنین فساد گسترده اقتصادی او از جمله دلایلی بوده که موجب اعتراض صهیونیست‌ها شده است. علاوه بر این، برخی از صهیونیست‌ها با محدودیت‌های کرونایی اعلام شده شدیدا ناراضی‌اند. این در حالی است که کرونا بسیاری از مشاغل اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و شمار بسیار زیادی را بیکار کرده است.

از سوی دیگر اتهامات متعدد علیه نتانیاهو در خصوص فساد اقتصادی و سوءاستفاده از قدرت بسیاری از صهیونیست‌ها را نسبت به ادامه حیات سیاسی او بدگمان کرده است. نکته جالب این تظاهرات، حمایت حزب آبی‌وسفید از معترضان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار