امیر دریادار خانزادی:

برکت خون شهدا، ایران را به یکی از قدرت‌های بلامنازع تبدیل کرده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برکت خون شهدا، ایران را به یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرده است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی و حجت الاسلام مظفری نژاد صبح امروز با حضور در شهرستان کنارک به همراه فرماندار و امام جمعه این شهرستان با خانواده مهناوییکم شهید آرش پاکدل دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار خانزادی گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند این نظام هستند و وجود آن‌ها موجب افتخار نظام است.

وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه و جهان است.

فرمانده نیروی دریایی تصریح کرد: ما همواره درس معرفت، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را از خانواده‌های شهدا آموخته‌ایم و هدف از حضور امروز در جمع خانواده این شهید ابراز همدردی و در کنار آن‌ها بودن است.

دریادار خانزادی ادامه داد: از اینکه به برکت انقلاب اسلامی و در این برهه زمانی، فرزندانی حماسه آفرین، فهمیده و متکی به آموزه‌های دینی تربیت یافته‌اند خوشحالیم که ما همه این خصوصیات را در شهید آرش پاکدل مشاهده کردیم.

وی گفت: انچه که طی یک ماه گذشته در ملاقات و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا حادثه شناور کنارک آموختم همین عزت و از خودگذشتگی بود که نه فقط در گفتار، بلکه در کردار آن عزیزان مشاهده شد که برای خود بنده آموزنده بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان خاطره‌ایی از خانواده شهید کاظمی از شهدای حادثه کنارک، گفت: آن شهید والامقام در شب قبل شهادتش، به خانواده خود گفته است که من برای سردار سلیمانی توفیق شهادت نداشتم و انشاءالله در نیروی دریایی ارتش شهید می‌شوم. مرور این خاطرات برای همه‌ی ما یک درس بزرگی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار