دریادار حسین خانزادی با خانواده ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده دیدار کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با سفر به استان آذربایجان شرقی با همسر و خانواده ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

‌به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حسین خانزادی به همراه حجت الاسلام و المسلمین مظفری نژاد رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با سفر به استان آذربایجان شرقی و شهرستان اهر روستای رواسجانی با همسر و خانواده‌ی ناواستوار یکم شهید عادل قاسم زاده از شهدای حادثه ناوچه کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

دریادار خانزادی در این دیدار با تاکید بر اینکه چشم امید مردم ایران اسلامی به شما خانواده شهدا است، خاطرنشان کرد: موضوع شهادت عجین با فرهنگ دینی ماست و از ابتدای انقلاب بار‌ها شاهد رشادت‌های مردان و زنان غیور این سرزمین در حوادث گوناگون در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه‌ی اسلامی هستند، افزود: بهره گیری از آیات قرآن و فرمایشات ائمه‌ی معصوم، نشانه‌هایی از هدایت پروردگار برای رشد و تعالی انسان در مسیر الهی است و خانواده شهدا در نزد پروردگار از درجات رفیع و مقام شامخی برخوردارند.

وی ولایت مداری، ایستادگی در کنار زنده نگه داشتن آرمان‌های نظام مقدس و پاسخ دندان شکن به یاوه گویان و دشمنان را از دیگر ویژگی‌های خانواده‌ی معظم شهدا عنوان کرد و گفت: وظیفه و تکلیف خانواده‌ی شهدا بعد از شهیدان بسیار با اهمیت است و همواره باید با هوشیاری در این راه قدم بردارند.

دریادار حسین خانزادی تصریح کرد: همه ما مدیون خانواده‌ شهدا هستیم و از هیچ کمکی برای پیشرفت فرزندان شهدا دریغ نخواهیم کرد که ان‌شاالله با تربیت در مکتب حضرت زینب (س) جای پدران خود را پر نموده و باعث سربلندی و سر افرازی ملت و مملکت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار