فرماندار رامشیر:

احداث پارک ساحلی سبب توسعه شهر مشراگه می‌شود

حسینی نژاد اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر احداث پارک ساحلی در شهر مشراگه را عامل توسعه و رونق این شهر عنوان کرد.

سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه حل اختلاف معارضین پروژه پارک ساحلی شهر مشراگه با حضور مسئولان مربوطه گفت: شهر مشراگه موقعیت ممتازی دارد و اجرای پروژه عمرانی نظیر احداث پارک ساحلی موجب توسعه و رونق این شهرمی شود.

او کاهش خطرات ناشی از وقوع احتمالی سیل را از دیگر مزایای اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و افزود: تعامل شهرداری و همکاری اهالی شهر در اجرای این پروژه‌ها یک ضرورت است.

حسینی نژاد اظهار داشت: در این جلسه مهدی خالدی شهردار مشراگه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای جذب و اختصاص ۱۲ میلیارد ریال بودجه به منظور اجرای پروژه پارک ساحلی از طریق سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان، گزارشی درخصوص مشخصات فنی و موقعیت این پروژه ارائه و بر اهمیت توسعه بخش با رعایت حقوق ساکنان تاکید کرد.

به گفته فرماندار شهرستان رامشیر، در این جلسه رسادی دادستان شهرستان تاکید کرد؛ کسی حق ندارد مانع اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی شود و هر دستگاه یا شخصی به اجرای آن اعتراض دارد می‌تواند از طریق قضایی و حقوقی پیگیری کرده تا مورد بررسی قرار بگیرد، ضمن اینکه شهرداری موظف است خدمات شهری را به صورت عادلانه و بدون هرگونه جانبداری و با رعایت عدالت انجام دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.