نشست ستاد امتحانات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد

نشست ستاد امتحانات به منظور تمهید مقدمات و برنامه‌ریزی امتحانات نهایی شهریورماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن تشکر از اعضای ستاد امتحانات و اداره سنجش در برگزاری امتحانات نهایی خرداد ۹۹ گفت : جهت برگزاری امتحانات نهایی شهریور ماه نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری مناسب در مدارس و تمام حوزه‌های امتحان نهایی، رفع نقص و کمبود حوزه‌های اجرایی مد‌نظر است و بایستی با نظارت‌های موجود جای نگرانی وجود نداشته باشد تا مانند سنوات گذشته عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

او گفت : فرآیند برگزاری آزمون‌ها طبق موعد مقرر برگزار می‌شود.

تاریخ امتحانات نهایی اعلام شد

فردین یاوری دبیر ستاد امتحانات و رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی افزود: تاریخ امتحانات نهایی از ۲۲ مرداد تا ۱۳ شهریور می‌باشد و سوال امتحانات از ۸۰ ٪ کتب درسی که دانش‌آموزان مطالعه نموده‌اند طرح خواهد شد و البته اگر دانش‌آموزان کل کتاب را مطالعه کرده باشند از بخش انتخابی می‌توانند به سوالات آن بخش پاسخ دهند.

یاوری گفت: آزمون دانش‌آموزان مدارس بزرگسال، داوطلب آزاد و راه دور بر اساس ضوابط مربوطه از کل کتاب آزمون برگزار می‌گردد.

دبیر ستاد امتحانات افزود: حوزه‌های امتحانی پس از پایان هر آزمون گند‌زدایی شده و برای روز بعد آماده می‌شود، همچنین امتحانات رشته‌های ریاضی و تجربی در یک روز و رشته‌های انسانی و معارف اسلامی و داوطلبان نظام قدیم (نظری و پیش دانشگاهی و فنی) هم در یک روز برگزار خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار