۶۱ میلیارد ریال برای نوسازی مدارس شاهرود اختصاص یافت

فرماندار شاهرود با بیان اینکه در سال جاری ۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای نوسازی مدارس شهرستان اختصاص می‌یابد، گفت: هشت میلیون ریال برای تجهیز مدارس در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری فرماندار شاهرود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود ضمن اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش شهرستان، گفت: در سال جاری ۶۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای نوسازی مدارس شهرستان در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه ۲۴ پروژه آموزش و پرورش هم اکنون در سطح شهرستان شاهرود در دست اجرا است، بیان کرد: ۱۸ پروژه از این بین ملی و شش پروژه استانی هستند که امیدواریم به زودی شاهد تکمیل این طرح‌ها و ارتقای ظرفیت و سرانه آموزشی شهرستان باشیم.

ضرورت به کارگیری خیران

فرماندار شاهرود با اشاره به اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس فضا‌های آموزشی و مدارس شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ظرفیت‌هایی که می‌تواند در کنار اعتبارات ملی و استانی به ما در زمینه آموزش و پرورش کمک کند استفاده از ظرفیت خیران است که خوشبختانه در سطح شهرستان این پتانسیل به خوبی وجود دارد.

فخری با اشاره به اینکه مدارس سطح شهرستان می‌توانند با کمک خیران به خوبی ارتقا یابند، تصریح کرد: تلاش بیشتر مدیران برای به کارگیری ظرفیت خبران در بهسازی فضای فیزیکی آموزشی و برخی تجهیزات لازم این بخش الزامی است.

او از فضای فیزیکی آموزشی استاندارد و تجهیزات به روز به مثابه دو ضرورت تأثیرگذار در ارتقای آموزش به دانش آموزان و آینده سازان شهرستان نام برد و افزود: حمایت خیران می‌تواند ما را در این دو شاخص نیز توانمند سازد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.