حوزه ولایت ورهبری در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: حوزه ولایت و رهبری در رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ حسینی جانشین سپاه نینوا گلستان در دیدار با تحریریه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: باشگاه خبرنگاران جوان یک خبرگزاری فعال و پویاست و مطالب منتشر شده در آن وحدت آفرین است.

او با بیان اینکه لازم است در تراز گام دوم انقلاب خود را تجهیز کنیم، افزود: اسلام و انقلاب اسلامی سه ضلع اساسی دارد که باید خیلی به آن توجه شود چراکه اگر هر کدام از این اضلاع را برداریم نقص بسیار بزرگ اتفاق می‌افتد که غیرقابل جبران است.

حسینی گفت: دین، ولایت و رهبری و مردم اضلاع این مثلث را تشکیل می‌دهند واگر هر کدام از این‌ها نباشد ماهیت اسلام و جمهوری اسلامی از بین خواهد رفت و به منصه ظهور نخواهد رسید.

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: همه ما زیر چتر نظام قرار داریم و هر زمان لازم باشد جان خود رافدا می‌کنیم، پس در این حوزه باید نگاه خاصی داشته باشیم و شما به عنوان افرادی که در بطن کار هستید و دنیا را نظاره می‌کنید خلا وجود رهبری کامل را در کشور‌های مسلمان همسایه بررسی کنید.

حسینی افزود: می‌بینیم در شکست‌های این‌ها کشور‌ها خلا اساسی نبود رهبری مشاهده می‌شود پس لازم است حوزه ولایت و رهبری در دست کار باشد مراقبت کنیم و حفاظت کنیم.

او ادامه داد: مردم همه چیز ما هستند و ما باید همه را در جرگه نظام ببینیم و آن‌ها را بد و خوب و نکنیم چراکه مردم سرمایه نظام هستند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار