پرونده چند تخلف بزرگ اداری روی میز دادگستری گلستان/ حیف و میل بیت المال بیشترین علت احضار مدیران به دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری گلستان در آستانه روز خبرنگار با حضور در تعدادی از خبرگزاری‌های استان از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار‌ها یکی از عمده گرفتاری‌های مبتلا به جامعه در دستگاه‌های اداری را ضعف نظارت در دستگاه‌ها خواند و گفت: برخی مدیران نظارت لازم را به زیرمجموعه ندارند و یا بسیار ضعیف است و حضور پرنگ خبرنگاران در عرصه مطالبه گری می‌تواند از شکل گیری خیلی از حیاط خلوت‌ها در ادارت جلوگیری کند.

هاشمیان مطالبه‌گری و نظارت را یک تکلیف خواند و گفت: نظارت مسوولان بر زیرمجموعه یک وظیفه است که باید به درستی انجام شود.

هادی هاشمیان با تاکید بر این که تزریق امید به جامعه یکی دیگر از وظایف خطیر جامعه رسانه‌ای استان افزود: نباید امید کاذب در جامعه ایجاد کرد، اما امیدواری فراوانی در جامعه وجود دارد که به آن‌ها پرداخته نشده است مانند اقداماتی که در دستگاه قضایی صورت گرفته و سطح امیدواری مردم را بالا برده است.

او تصریح کرد: پرونده تخلف تعدادی از دستگاه‌های اداری روی میز دادگستری است که در مرحله تحقیقات است و زمانی که نتیجه آن قطعی شده به اطلاع مردم خواهد رسید.

او ادامه داد: نظارت نکردن بر زیرمجموعه که نتیجه آن حیف و میل بیت المال است بیشترین علت احضار مدیران به دستگاه قضای است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با اشاره به نگاه پیشگیری از جرم در دادگستری استان گفت: در کنار برخورد با متخلفان در حوزه منابع طبیعی، کار سند دار کردن اراضی جنگلی و منابع طبیعی استان را در دست داریم تا مسیر تخلف در این حوزه بسته شود و در همین راستان تا کنون ۸۰ هکتار زمین از اراضی اطراف جنگل ناهارخوران گرگان، اراضی ساحل بندرترکمن و گمیشان سند دار شده است.

هاشمیان در ادامه به تلاش‌های دستگاه قضایی برای اقتصاد مقاومتی هم اشاره کرد و گفت: در نشست‌ها و دیدار‌هایی که با فعالان اقتصادی و تولیدی استان داریم آنقدری که از سنگ اندازی و فرآیند‌های زمان بر اداری شاکی هستند از وضعیت اقتصاد و تورم شاکی نیستند در حالیکه دستگاه‌های متولی حقوق می‌گیرند و باید مشکلات مردم را برطرف کنند متاسفانه خودشان سد تولید شدند.
 
انتهای پیام / فا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار