پیام تبریک حق شناس استاندار گلستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

استاندار گلستان گفت: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می‌توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: بی تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد جهت قدردانی و تقدیر از مردان و زنانی است که مهمترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.
 
او گفت: جوانان توانمند و پیران با تجربه در عرصه خبر همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکار‌ها پرداخته اند و توانسته اند همراهی تاثیرگذار برای بدنه مدیریتی کشور باشند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند.
 
حق شناس افزود: در واقع  خبرنگاران با امید زائی و اعتماد آفرینی در چالش‌ها و بحران‌ها به مدد سیستم مدیریتی آمده اند و انعکاس مشکلات مردم استان در شهر‌ها و روستا‌ها مختلف توانسته است زمینه مدیریت بهتر را فراهم آورد.
 
استاندار گلستان گفت: بی تردید امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گلستان به عنوان ایرانی کوچک حائز اهمیت است و آنان می‌توانند با برجسته سازی مزیت‌های نسبی استان نقش بسزائی در توجه سرمایه گذاران، گردشگران و حتی مدیران ملی به نگارستان ایران داشته باشند.
 
او گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر خم، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و عکاسانی که در انعکاس صحیح اخبار با تمام توان زحمت می‌کشند و در سرما و گرما، در سیل و کرونا، در حریق و رانش زمین و در هر جایی که باید باشند، حضور دارند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم در سایه همدلی و همراهی بتوانیم آینده‌ای روشن را برای گلستان رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.