تعداد مبتلایان به کرونا در بوشهر از ۹ هزار نفر و جانباختگان از ۳۴۰ نفر فراتر رفت

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹ هزار و ۷۵ مورد مثبت کرونا در استان شناسایی‌شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۹ هزار و ۷۵ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌ و تعداد موارد فوتی‌ ناشی از این بیماری به ۳۴۷ مورد رسیده است.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و اکنون ۳۱۰ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر  با اشاره به  اینکه ۱۷۲ بیمار که آزمایش آن‌ها مثبت بوده در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد از بیماران بستری در بخش‌های کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: دو نفر از هم استانی‌ها چهارشنبه و یک نفر نیز یکشنبه فوت کرده‌اند که آزمایش کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام شده است. این افراد در رده سنی ۷۷ تا ۸۶ سال هستند.

او بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۶ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد، ۲۲ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: بر اساس شواهد موجود، کرونا در برخی موارد می‌تواند پیامد‌های طولانی و دائمی زیادی داشته باشد که از آن جمله می‌توان به آسیب به ریه، آسیب به قلب، آسیب به کلیه‌ها و بروز اختلالات روانی اشاره کرد.

وضعیت هشدار ادامه دارد

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در گزارش روزانه خود از وضعیت کرونا در کشور، بوشهر را در کنار استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت هشدار اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.