خبرنگاران در حوزه آگاهی بخشی جامعه نقش موثری دارند

بخشدار مرکزی خاش گفت: خبرنگاران سخت کوش و ایثارگر با پشتکار و همت خود برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند و در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جامعه نقش موثری دارند.

خبرنگاران در حوزه آگاهی بخشی جامعه نقش موثری دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش در آیین تجلیل از خبرنگاران خاش با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهارداشت: تلاشگران عرصه رسانه و خبر در این شهرستان بدون برخورداری از حق بیمه و درآمد در صحنه خدمت به مردم حضور داشته و به پیشبرد اهداف نظام اسلامی و دولت کمک می‌کنند.

او  افزود: فعالان عرصه رسانه و خبر به عنوان رابط میان مردم و مسوولان می‌توانند به حل بخش بزرگی از مشکلات کمک کنند و به همین لحاظ ارزش کار آن‌ها نباید نادیده گرفته شود.
بخشدار مرکزی خاش گفت: تلاش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و کمک به محقق شدن شعار سال یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران است که می‌توانند با آگاهی بخشی، مطالبه گری، اطلاع رسانی شفاف و طرح مباحث انتقادی و ارائه راهکار و پیشنهادات سازنده در این عرصه نقش آفرینی کنند.

او اظهارداشت: دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب و دولت تلاش برای رونق اقتصادی، کمک به جهش تولید، ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم و گام برداشتن برای حل مشکلات معیشتی اقشار ضعیف جامعه بوده که در این راستا خبرنگاران بازوی مستحکم مسوولان در نظام اسلامی هستند.

قلندرزهی بیان کرد: در حوزه بخش مرکزی خاش بزودی فعالیت ۲۷ واحد تولیدی و پرورش مرغ آغاز می‌شود و روز گذشته سرمایه گذاران این بخش با همکاری جهاد کشاورزی برای کسب مجوز‌های لازم به استان معرفی شدند.

او  افزود: با توجه به اینکه نیاز روزانه مصرفی گوشت مرغ در شهر خاش افزون‌بر پنج تن است با راه اندازی این واحد‌های تولیدی علاوه‌بر کمک به تحقق شعار جهش تولید و ایجاد اشتغال برای مردم بخش بزرگی از نیاز‌های مردم شهرستان و استان را تامین و حتی میتوان گوشت مرغ را صادر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار