رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: باشگاه خبرنگاران از نیرو‌های جوان تشکیل شده و آموزش دهنده و تامین کننده ی نیرو‌های خبری کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان کرمان گفت: رسالت خبرنگاری رسالت سنگینی است.

او افزود: باشگاه خبرنگاران که از نیرو‌های جوان تشکیل شده ، تامین کننده  ی نیرو‌های خبری کشور است و گاه باشگاه خبرنگاران از خیلی ازخبرگزاری‌های دیگر جلوتر افتاده که این حاصل روحیه جوانی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان در بخش دیگری از صحبت ها ، بیان داشت: حق را رسانه‌ای کنیم به طوری که روحیه مطالب گری در آن جای داشته و آینده نگری در آن امیدوار کننده باشد.

حجت الاسلام حقانی تصریح کرد:محرم را پیش رو داریم، اما کسانی هستند که می‌خواهند این جریان مذهبی را از بین برده و کمرنگ کنند، جریان‌های مذهبی در شیوع ویروس کرونا عاقلانه‌تر کار کردند و در همه شرایط پای کار بودند، محرم رسالت مهمی است و امسال محرمی سختی در پیش رو داریم، با همت هیات‌ها شیوه نامه‌های وزارت بهداشت را اعمال کرده و امسال هم  مراسمات ، محرم را بر پا می‌کنیم.

او افزود:هیات‌ها به دلیل کرونا در فضای مجازی فعال شده اند و مراسم هفتگی به صورت مجازی پخش می‌شود.

حجت الاسلام حقانی تصریح کرد: پخت و پز در هیات‌ها ممنوع و  بسته مواساتی  خارج از فضای هیات ها در محله‌ها توزیع می شود.

او دربحث روضه‌های خانگی گفت: روضه‌های خانگی باید خانوادگی برگزار شوند ویک سری از مداحان اهل بیت را در خانه‌ها ببرند و برای خانواده‌ها روضه خوانی کنند .

حجت الاسلام حقانی همچنین بیان کرد: مجلس گرفتن در فضای بسته ممنوع است.

سید محمود میرکمالی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کرمان هم  با اشاره به رتبه دوم سال گذشته باشگاه خبرنگاران جوان کرمان در بین مراکز کشور گفت: باشگاه خبرنگاران در زمینه خبر‌های مکتوب ، تصویری و آموزش علاقه مندان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار