دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای در سیمرغ

فرمانده انتظامی سیمرغ از دستگیری جاعل عنوان و کلاهبردار حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد راعی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ، گفت: در پی مراجعه تعدادی از بازاریان این شهرستان به پلیس آگاهی، مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی فردی که خود را کارمند یکی از نهاد‌های رسمی معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس متهم که با جعل این عنوان و کسب اعتماد بازاریان در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش خودرو و لوازم خانگی از آنان کرده بود شناسایی کردند.

سرهنگ راعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از شهروندان در مجوع به مبلغی بیش از ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس و افرادی که با معرفی خود به عنوان کارمند یا نماینده نهاد‌های دولتی  قصد خرید کالا از آنان را دارند، خودداری کرده و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.