تشدید نظارت‌ها و کاهش محدودیت‌های کرونایی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با هدف رونق کسب و کار‌ها در کهگیلویه و بویراحمد نظارت‌ها تشدید و محدودیت‌های کرونایی کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تأکید بر ضرورت اتخاذ تصمیمات جدید برای شروع فعالیت‌ها، گفت: نظر دانشگاه این است که محدودیت‌ها را کاهش و نظارت‌ها افزایش یابد تا اصناف بتوانند به کسب و کار خود بپردازند.
 
پرویز یزدان‌پناه افزود: تعداد فوتی‌های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱ نفر و تعداد کل مبتلایان در استان به حدود چهار هزار نفر رسیده است.

او با بیان اینکه میانگین شیوع بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری افزایش پیدا کرد، افزود: کمترین رشد در استان مربوط به شهرستان دنا است.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع فوتی‌های کرونا در استان، ۵۸ نفر بیماری زمینه‌ای داشتند و سه نفر هم بدون بیماری زمینه‌ای بودند.

یزدان‌پناه با تأکید بر ضرورت اتخاذ تصمیمات جدید برای شروع فعالیت‌ها، بیان کرد: نظر دانشگاه بر این است که محدودیت‌ها را کاهش دهیم و نظارت‌ها افزایش داشته باشد تا اصناف بتوانند به کسب و کار خود بپردازند.
 
او به نحوه برگزاری مراسم و شیوع این ویروس و به تبع آن افزایش مبتلایان در این تجمعات اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود که ستاد کرونا در برگزاری این نوع تجمعات دخالت بیشتری داشته باشد.

یزدان‌پناه گفت: می‌توان با ایجاد کمیته ای متشکل از نهاد‌های نظارتی برای برگزاری چنین مراسمی تصمیم‌گیری کرد و یا حتی برگزاری مراسم باید منوط به صدور مجوز لازم توسط این کمیته باشد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.