اورژانس هوایی کرمان، ۲۳ نفر را از مرگ نجات داد

رئیس اورژانس کرمان گفت: با استفاده از اورژانس هوایی، ۱۸ مصدوم در سال ۹۸ و ۵ مصدوم از ابتدای امسال از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمان به نقش هوانیروز اشاره کرد و گفت: هوانیروز در زمان جنگ، در زمان مبارزه با کرونا و در حال حاضر با آمادگی و حضور به موقع خود در کنار مردم، خدمات ارزنده‌ای ارائه کرده است.

او با اشاره به همکاری هوانیروز با مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان در بحث اورژانس هوایی افزود: ۱۸ مصدوم در سال ۹۸ و ۵ مصدوم از ابتدای امسال با استفاده از اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده اند.

در این دیدار سرهنگ خلبان عباس اعتمادزاده، فرمانده پایگاه هوانیروز کرمان نیز با قدردانی از زحمات جامعه پزشکی گفت: این پایگاه به همت خلبانان و کارکنان مجرب خود در کنار مجموعه مرکز فوریت‌های پزشکی با بهره گیری از اورژانس هوایی برای نجات مصدومان تلاش می‌کند.

او افزود: اورژانس هوایی کرمان علاوه بر استان کرمان، جنوب شرق، مناطقی از شرق و شمال شرق کشور را نیز تحت پوشش هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار