ناظمی اردکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تشویش اذهان عمومی اقدام پسندیده‌ای نیست

وزیر تعاون دولت نهم گفت: در حالی که این امکان وجود دارد با رجوع به مراجع حقوقی موارد اختلافی مورد رسیدگی قرار بگیرد، لذا تشویش اذهان عمومی اقدام پسندیده‌ای نیست.

/محمد ناظمی اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته مدیریت‌های متفاوتی را تجربه کرده است.

او ادامه داد: همچنین وضعیت فعلی جامعه که تحت تاثیر فشار‌های خارجی و برخی سوء مدیریت‌های داخلی شکل گرفته، جامعه را به سمتی هدایت کرده که راه برون رفت از این چالش‌ها صرفا با مدیریت علمی، جهادی و انقلابی تحقق خواهد یافت.

ناظمی اردکانی افزود: چنانچه بخواهیم تعریف دقیقی از ویژگی‌های مدیریت جهادی ارائه کنیم، باید داشتن نگاه راهبردی، برنامه ریزی عملیاتی و تلاش شبانه روزی توام با اخلاص در عمل را مورد تاکید قرار دهیم، البته این موارد باید با در نظر گرفتن حفظ امنیت روانی و ذهنی در جامعه باشد.


بیشتر بخوانید:


وزیر تعاون دولت نهم، گفت: اقدام برادر عزیزمان جناب آقای فتاح در اعلام عمومی نهاد‌ها و چهره‌های برجسته نظام، که در برنامه نگاه یک صورت گرفت متاسفانه موجب تشویش در اذهان جامعه شد و علی رغم خواست او شائبه‌هایی به نوع گفتمان و اهداف مدنظر ایشان وارد آورد و البته حیثیت بزرگانی را مورد هجمه قرار داد.

فعال اصولگرا بیان کرد: لااقل اینجانب که شناخت نزدیکی از برادر عزیزم آقای حداد عادل دارم، می‌دانم که سوابق علمی و آموزشی او در زمینه علوم انسانی که منجر به تالیفات متعددی شده، وظیفه‌اش در ترویج ادبیات و فرهنگ اسلامی را سنگین کرده است؛ لذا کمک نظام به او در راستای نشر و گسترش علوم انسانی اسلامی که از ضروریات امروز جامعه علمی کشور است، اقدامی جایز بوده که نباید در ملا عام بدان تشکیک وارد کرد.

او خاطر نشان کرد: در حالی که این امکان وجود دارد با رجوع به مراجع حقوقی با کمترین هزینه موارد اختلافی مورد رسیدگی قرار گرفته و به نتیجه منجر شود و اقدام به تشویش اذهان عمومی کار چندان پسندیده‌ای نیست.

ناظمی اردکانی گفت: در شرایطی که ارکان و چهره‌های شاخص نظام دائما توسط دشمنان خارجی و داخلی تحت شدیدترین حملات و دشمنی‌ها واقع می‌شوند و باید در اظهارنظر در مورد آن‌ها با ملاحظات بیشتری سخن به میان آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار