مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد خبرداد؛

کاهش ۶۶ درصدی پرواز و ۷۴ درصدی پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: میزان پرواز‌ها و پذیرش مسافر در فرودگاه مشهد به ترتیب ۶۶ و ۷۴ درصد کاهش یافته است.

حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص تأثیر ویروس کرونا بر صنعت هوایی کشور گفت: شیوع کرونا در جهان و در کشور ما ایران، نخستین اثراتش را بر فعالیت ایرلاین‌ها و فرودگاه‌ها گذاشت و فرودگاه بین المللی مشهد هم مستثنی از این موضوع نبود.

او افزود: در بازه زمانی چهارماهه نخست امسال میزان نشست و برخاست پرواز‌های داخلی در فرودگاه مشهد به میزان شش هزار و ۸۹۱ فروند و همچنین میزان نشست و برخاست پرواز‌های خارجی به تعداد ۶۹ پرواز بوده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد ادامه داد: سهم پرواز‌های انجام شده در چهارماه نخست ۹۹ به میزان شش هزار و ۹۶۰ فروند بوده است.


بیشتر بخوانید

جعفری همچنین به میزان اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین المللی مشهد اشاره و بیان کرد: در چهار ماهه نخست امسال تعداد مسافران ورودی و خروجی داخلی به تعداد ۷۷۵ هزار و ۶۱۲ نفر بوده است و همچنین آمار مسافران خارجی با تعداد ۶۹ پرواز به تعداد پنج هزار و ۷۲۹ مسافر رسید.

او تصریح کرد: در کل تعداد ۷۸۱ هزار و ۳۴۱ مسافر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد مقدس در چهار ماهه نخست ۹۹ جابجا شده اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تاکید کرد: از زمان شیوع کرونا در ایران اسلامی به ویژه پایتخت معنوی ایران اسلامی و در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل شاهد کاهش ۶۶ درصدی پرواز‌ها و همچنین ۷۴ درصدی مسافر در فرودگاه مشهد هستیم.

جعفری اظهار کرد: مشهد مقدس بعد از فرودگاه مهرآباد در رتبه دوم نشست و برخاست پرواز‌ها و پذیرش مسافر قرار دارد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار