جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در روستا‌های مشهد

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد گفت: از ابتدای امسال از هزار و ۳۱۶ ساخت و ساز غیرمجاز در روستا‌های این بخش جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی بادیانی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد در جمع خبرنگاران : به عاملان این تعداد ساخت و ساز غیرمجاز اخطار داده شد و برای ۵۵۵ ساختمان برچسب توقف عملیات نصب شد و ۸۰ ملک نیز پلمب گردید.

او با بیان اینکه روستا‌ها محل تولید و تولد هستند و در صورت عدم مراقبت و نظارت در ساخت و ساز و روند امور جاری در روستا، صدمات فراوان می‌بینند افزود: هم اکنون نظارت بر ساخت و ساز ۶۸ روستا در بخش مرکزی مشهد بر عهده این شرکت است.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد ادامه داد: صیانت از بافت روستا و حفظ روند تولید و اشتغال روستایی در جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها نقش موثر دارد.

بادیانی بیان کرد: از زمستان پارسال تاکنون هزار متر خاکبرداری و آیلندگذاری در جاده‌های روستایی بخش مرکزی مشهد انجام شده و آسفالت ۱۳۱ هزار و ۳۰۰ مترمربع معابر این روستا‌ها با همکاری بنیاد مسکن در دستور کار است که در صورت تامین قیر و انجام این میزان آسفالت شاهد انقلاب در آسفالت معابر روستایی خواهیم بود.

او تصریح کرد: پارسال در مجموع ۵۲ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستا‌های بخش مرکزی مشهد انجام شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی مشهد گفت: بخش مرکزی این شهرستان با ۶ دهستان و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین بخش روستایی کشور است که شامل دهستان‌های تبادکان، کارده، کنه‌بیست، توس، میان ولایت و درزآب می‌باشد.

در حاشیه این نشست دو تفاهم‌نامه همکاری به صورت جداگانه میان شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق بخش مرکزی شهرستان مشهد با خانه مطبوعات خراسان رضوی و بهزیستی مشهد به امضا رسید.

 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.