میرسلیم در نشست خبری:

خبرنگاران نقدها را به موقع بیان کنند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نقدها باید به موقع بیان شود، زودتر باشد یا دیرتر فایده ندارد.

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در محل این حزب گفت: ۴۰ سال است که در کنار بادامچیان با خبرنگاران همکاری می کنیم و نکاتی که عرض می کنم کلی گویی نیست و مجموعه تجربیات ماست.

وی افزود:خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردم سالاری است. تمام مطالبی که در حوزه شفافیت مطرح می شود مربوط به خبرنگاری است.

وی همچنین گفت: نقدها باید به موقع بیان شود، زودتر باشد یا دیرتر فایده ندارد. خبرنگار باید تشخیص دهد که کی باید حق را بیان کند.

میرسلیم تاکید کرد:حق باید کامل بیان شود نه به شکل نصفه و نیمه و گزیده و گزیدن صحبت ها باید با هماهنگی صاحب سخن باشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد:  من در زمان وزارت ارشاد خود مطلبی را مطرح کردم و آن هم اخلاق خبرنگاری بود. اخلاق خبرنگاری از مسائل اساسی و مهم است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: مراعات مسائل اخلاقی شامل چند بند است. اول از همه این است که من در مقام پاسخ دهنده چقدر اخلاص دارم و اگر شما به عنوان خبرنگار این را کشف کنید، این هنر شماست.

این فعال سیاسی در پایان گفت: خبرنگار نباید حق را ابزار لذت نفس خود قرار دهد و یک خبر را طوری ارائه دهد که مقاصد شخصی او محقق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
انگار داره با نوكراش حرف ميزنه
آخرین اخبار