افزوده شدن ۴ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی مهاباد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از افزوده شدن ۴ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام خمینی این شهرستان به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.

جلال محمود زاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده با وزیر بهداشت در خصوص تجهیز بیمارستان مهاباد به تجهیزات و لوازم بهداشتی و درمانی، با ارسال محموله تجهیزات بیمارستانی به مهاباد موافقت شد.

او ادامه داد: برای چهارمین بار در طول ایام شیوع ویروس کرونا، بیمارستان مهاباد به تجهیزات و لوازم بهداشتی و درمانی عدیده‌ای مجهز می‌شود که بخشی از آن ۴ عدد دستگاه ونتیلاتور به ارزش مالی  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

محمودزاده افزود: همچنین سایردستگاه‌های مختلف برای اتاق عمل و بخش‌های اعصاب، ICU و سایر ملزومات درمانی بیمارستان در این محموله قرار دارد.


بیشتر بخوانید


نماینده مهاباد اظهار داشت: در همین راستا بازسازی زیرزمین، بخش کودکان و جراحی مردان بیمارستان، توسعه بلوک زایمانی جهت راه اندازی بخش‌های اتاق مادران، نوزادان و NICU و پست پارتوم بیمارستان، سیستم اطفاء حریق و اعلام حریق بیمارستان سیستم موتورخانه پانسیون نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.