در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تداوم بارش‌ها در نوار شمالی کشور/کاهش تدریجی دمای هوای تهران از هفته آینده

کارشناس هواشناسی گفت: طی چند روز آینده شاهد بارش‌ باران در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز خواهیم بود.

ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه ظرف امشب و فردا شاهد بارش‌های پراکنده در سواحل شمالی کشور و ارتفاعات البرز خواهیم بود گفت: فردا هشدار‌های نارنجی برای مواج شدن دریای خزر وجود دارد و از بعد از ظهر فردا بر میزان بارش‌ها افزوده می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه از بعد از ظهر شنبه شاهد‌های بارش‌های بیشتر در استان‌های ساحلی کشور خواهیم بود ادامه داد: در طول کل هفته آینده میزان بارش‌ها در مناطق  شمالی کشور بیشتر خواهد شد.

او اظهار کرد: پدیده غالب دیگر مورد در سایر مناطق کشور مورد انتظار نیست و در بسیاری از شهر‌ها هوا صاف و آفتابی است.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت جنوب سیستان و بلوچستان هم گفت: در ساعات بعد از ظهر احتمال وقوع بارش‌های رگباری در این منطقه وجود دارد.

او همچنین درباره وضعیت استان تهران هم گفت: از اواسط هفته آینده شاهد کاهش تدریجی دما در پایتخت خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


طبق اعلام سازمان هواشناسی بارش باران در برخی نقاط کشور ادامه دارد و طی ۲ روز آینده برای بعدازظهر و شب‌ها در استان‌های جنوب سیستان و بلوچستان و مناطقی از هرمزگان رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر پنج شنبه در برخی نقاط هرمزگان رگبار و رعد و برق و طی روز‌های جمعه و شنبه در استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده انتظار می‌رود؛ طی ۲ روز آینده در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

طی چند روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید تداوم دارد و در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی منجر به رخداد گرد و خاک می‌شود.

بنابر نقشه‌های هواشناسی تا بعدازظهر روز پنج شنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود که با این وجود احتمال پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب دیدن قایق‌های کوچک و شناور سبک وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار