در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بارش های سنگین در جنوب سیستان و بلوچستان/ افزایش دمای هوای تهران

کارشناس هواشناسی گفت: بارش باران در جنوب سیستان و بلوچستان آغاز شده و احتمال شدت بارش و وقوع سیلاب در این مناطق وجود دارد.

ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شاهد بارش های سنگین در جنوب سیستان و بلوچستان هستیم گفت : میزان بارش ها فردا افزایش می یابد و امکان سیلابی شدن رودخانه ها در این مناطق وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در استان‌های ساحلی هم امشب و فردا شاهد بارش‌ باران به صورت پراکنده و رگباری خواهیم بود و البته میزان بارش ها در مقایسه با استان های جنوبی کشور زیاد نیست.

او ادامه داد: فردا شاهد وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، قزوین و جنوب استان تهران و سمنان خواهیم بود و روند افزایشی دما تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی افزود: همچنین دمای استان تهران تا پایان هفته روند افزایشی دارد و به ۳۷ تا ۳۸ درجه می رسد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی چهارشنبه و  پنجشنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف است. جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در زنجان و قزوین شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

شنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل، گیلان و مازندران بارش خفیف پیش یینی می شود. طی پنج روز آینده در شرق کشور وزش باد تداوم داشته و پدیده گردوخاک به ویژه در استان خراسان جنوبی و شمالی سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار