تولد یک گوساله دو سر در اندونزی!

تولد یک گوساله دو سر در یکی از مناطق اندونزی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله دو سر در یکی از مناطق اندونزی شماری از مردم محلی را به خانه صاحب آن گُسیل کرد. این گوساله ماده که بنا به باور افراد محلی خوش یمنی را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد یکشنبه شب در مزرعه ای در روستای «پوندوک وولو» واقع در شرق جاوه بدنیا آمد.


بیشتر بخوانید


این حیوان دو سر دارای چهار چشم و دو دهان مجرا است. با وجود داشتن ظاهری غیرمعمول، این حیوان سالم به نظر می‌رسد تاجاییکه که قادر به خوردن شیر با هر دو دهانش است. او حتی قادر به ایستادن روی پاهایش است. «هارییانتو یانتو»، صاحب این گوساله به خبرنگاران محلی گفت او به این حیوان ویتامین می‌خوراند تا سلامتی اش تضمین شود. او گفت: «نگرانی ما این است که این حیوان بخاطر داشتن شرایط خاص نتواند مدت زیادی زنده بماند، به همین دلیل ما به آن شیر و ویتامین می‌دهیم. هیچ یک از ما (اهالی محلی) نمی‌داند چرا این حیوان بدین شکل دنیا آمده، اما برای آن دعا می‌کنیم.»

در حالی که این گوساله هنوز قادر به راه رفتن نیست، اما ماموران اداره دامپروری به صاحب این گوساله گفتند که نگران نباشد، چون بعضی اوقات بین ۳ تا ۵ روز طول می‌کشد یک گوساله روی پا‌های خود بایستد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.