شگرد فیل باهوش برای مبارزه نکردن با کرگدن خشمگین!

فیل باهوش برای فراری دادن کرگدنی که قصد حمله کردن به آن را داشت از شگردی جالب استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای حیوانات، یکی از جالب‌ترین و در عین حال شگفت انگیزترین دنیای پیرامون ما انسان‌ها به شمار می‌رود. هر یک از جانوران نیز مانند انسان در هنگام مواجهه با خطر به روشی خاص از خود محافظت می‌کند، مثلا مار‌ها با پرتاب زهر، برخی از جانوران نیز به کمک استتار کردن جان خود را حفظ می‌کنند.

اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید در نبرد مرگبار میان فیل با کرگدن کدام یک پیروز خواهد بود؟ شاید برخورداری از شاخ، چالاکی و قدرت مانور در کرگدن‌ها برای فراری دادن فیل‌ها کافی باشد، اما معمولا فیل‌ها به دلیل برخورداری از هوش بالا با استفاده از شگرد‌های خاص از رویارویی با کرگدن‌ها پرهیز می‌کنند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ تبدیل شده است شگرد جالب یک فیل برای مقابله با کرگدن خشمگین را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو در حالی که کرگدن خشمگین خود را برای حمله به فیل آماده کرده، فیل با برداشتن یک تکه چوب از روی زمین با خرطوم خود کرگدن را برای لحظه‌ای دچار تردید می‌کند. لحظاتی بعد و پس از افتادن چوب از روی خرطوم فیل، کرگدن به سمت این حیوان حمله‌ور شده، اما این فیل بلافاصله دوباره چوب را از روی زمین برداشته و با خرطوم خود آن را به سمت کرگدن پرتاب می‌کند. فیل این عمل را دقیقا مانند یک انسان انجام می‌دهد. کرگدن که از این شگرد فیل برای دفاع از خود حیرت‌زده شده است فرار را به ماندن و مبارزه ترجیح می‌دهد.

این ویدوی جالب پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید شد. در ادامه می‌توانید این ویدئوی جالب را تماشا کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
چیزی خاصی نداشت با این همه. تفسیر یه حالت عادی حیات وحش. یه کم بیشتر مستند ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
اری
۲۱:۱۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
خب زنگ میزدی به دوستات میومدن کمک داداش فیله. بالاخره دوست به درد ی همچو مواقعی میخوره، شایدم موبایلت شارژ نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
قربون آفریده های باهوش خداا برم من..
توی همه ی کاراش یه حکمت داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
هوش و سیاست بمراتب از قدرت بدنی مهمتره
آخرین اخبار