طیبی: فوتسال آسیا پیشرفت زیادی کرده است/ با احترام به هواداران استقلال، پرسپولیسی هستم

بازیکن تیم بنفیکا پرتغال درباره شرایط فوتسال آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین طیبی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال بنفیکا پرتغال درباره رابطه اش با وحید شمسایی گفت: رابطه من با همه ورزشکاران خوب است. وحید شمسایی هم از این قضیه مستثنی نیست. من از کودکی یاد گرفته ام که به بزرگتر از خودم احترام بگذارم. من هر زمان که وحید شمسایی را می‌بینم سعی می کنم نکات فنی را از او یاد بگیرم.


بیشتر بخوانید


تیم ملی ۳ مرحله اردوی خوب را برگزار کرده است

بازیکن ملی پوش کشورمان درباره آخرین وضعیت اردوی تیم ملی هم بیان داشت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است. کادر فنی تیم ملی تا الان ۳ مرحله اردو برگزار کرده است. در ۲ مرحله اول بیشتر بازیکنان جوان به تیم ملی دعوت شدند. ناظم الشریعه با این کار یک فرصت به بازیکنان جوان داد. در مرحله سوم که همین ۱۰ روز پیش به پایان رسید علاوه بر جوانان، بازیکنان با تجربه هم حضور داشتند.

او افزود: ما خودمان را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنیم که قرار است آبان ماه برگزار شود و امیدوارم تاریخ بازی‌ها دوباره تغییر نکند و در همان آبان ماه مسابقات برگزار شود. کار ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار سخت است. ۵ تیم اول این مسابقات سهمیه جام جهانی را کسب می‌کنند و امیدوارم تیم ملی بتواند در این مسابقات موفق باشد و برای سیزدهیمن بار عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را به دست بیارویم. تیم‌های بسیار خوبی در آسیا حضور دارند. به غیر از ژاپن و تایلند که از حریفان اصلی ما به حساب می‌آیند تیم‌هایی مثل اندونزی و کویت هم در حال پیشرفت هستند.

نمی‌توان تیم‌ها را با تعداد گل بالا شکست داد

طیبی ادامه داد: امروزه در آسیا تیم‌ها به هم نزدیک شده اند و مثل گذشته نیست که ما برویم تیم‌ها را با تعداد گل بالا شکست دهیم و برگردیم. همان طور که گفتم کشور‌های آسیایی در حال پیشرفت هستند و ما باید تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم تا در مسابقات جام ملت‌های آسیا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


فوتسال پرتغال از کیفیت بسیار بالایی دارد

بازیکن تیم فوتسال بنفیکا درباره وضعیت فوتسال پرتغال گفت: فوتسال پرتغال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. من سال گذشته به همراه تیم غیرت قزاقستان در فینال جام باشگاه‌های اروپا حضور داشتم و در آنجا برابر تیم اسپورتینگ پرتغال کردم. همین موضوع نشان می‌دهد که لیگ فوتسال پرتغال تا چه حد پویا و فعال است. در اروپا تیم‌های فوتسال بیشتر سعی می‌کنند از بازیکنان برزیلی و اسپانیایی در ترکیب تیمشان استفاده کنند. من وفتی در غیرت حضور داشتم از ۱۴ بازیکن این تیم، ۱۱ نفر برزیلی بودند.

با احترام به هواداران استقلال، پرسپولیسی هستم

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره اینکه در فوتبال طرفدار کدام یک از تیم‌های پایتخت است عنوان کرد: با احترام به هواداران استقلال، من پرسپولیسی هستم. ما دیگر به قهرمانی عادت کرده ایم. وجود استقلال و پرسپولیس در فوتسال می‌تواند به لیگ ما کمک زیادی کند. من از مدیران این ۲ باشگاه خواهش می‌کنم اگر می‌توانند و شرایطش مهیا است در فوتسال سرمایه گذاری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار